Prøvebilleder af Bimmeren med Spejlreflekskamera

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

AnneBJ

Dinna88 skriver:

Må jeg gerne svare dig på det? 

Hvis jeg "bare" havde mit kamera til at tage random billeder fordi kvaliteten er god, så ville jeg slå mig selv i hovedet for at have mit spejlrefleks! Det er så kæmpe stort (jeg mener ikke at nikon laver de små kompakte) men sony laver små, kompakte kameraer, de er meget nemmere at gå rundt med. 

Oven i at det er skide besværligt at gå rundt med et alm. størrelses spejlrefleks, så går det nemmere i stykker! Jeg kender en der flækkede sin linse fordi han kom til at slå den ind i en disk i en butik gentagne gange fordi det hang om halsen på ham  

Men! Tjek sony

Selvfølgelig må du svare!  

Jeg har et Panasonic lommekamera - eller, om det er kategoriseret som lommekamera aner jeg ikke, men det er ikke særlig stort i hvert fald!

Men det er jeg mest glad for ved det er, at det kan komme med alle steder. Det kan sagtens være i dametaske, en cowboybukselomme osv. Så måske skal jeg ofre penge på et BEDRE lommekamera, end på et spejlrefleks, som ikke vil blive brugt alle de gange det burde... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Dinna88

AnneBJ skriver:

Selvfølgelig må du svare!  

Jeg har et Panasonic lommekamera - eller, om det er kategoriseret som lommekamera aner jeg ikke, men det er ikke særlig stort i hvert fald!

Men det er jeg mest glad for ved det er, at det kan komme med alle steder. Det kan sagtens være i dametaske, en cowboybukselomme osv. Så måske skal jeg ofre penge på et BEDRE lommekamera, end på et spejlrefleks, som ikke vil blive brugt alle de gange det burde... 

For mange kan det slet ikke betalte sig at købe et spejlrefleks, som du selv skriver, fordi det ikke bliver brugt nok. Ih, hvis du prøver at skrive til DK, så sende jeg hende et link til top 10 af P&S kameraer - lommekameraerne  

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Dinna88 skriver:

Ih, hvis du prøver at skrive til DK, så sende jeg hende et link til top 10 af P&S kameraer - lommekameraerne  

Kan ikke lige se logikken her Kan du ikke bare sende direkte til mig? 

Anmeld

21. februar 2011

Kruse90

Årrrh hvor er han dog bare lækker

Anmeld

21. februar 2011

Dinna88

AnneBJ skriver:

Kan ikke lige se logikken her Kan du ikke bare sende direkte til mig? 

Logikken er at jeg ikke kan finde det igen 

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Dinna88 skriver:

Logikken er at jeg ikke kan finde det igen 

Hihi, selvfølgelig - men det du har fundet, har DK? 

Anmeld

21. februar 2011

Dinna88

AnneBJ skriver:

Hihi, selvfølgelig - men det du har fundet, har DK? 

http://www.ilovephotoblogs.com/top-10-point-shoot-cameras-for-2010

Jeg tænkte jo ikke over at det lå inde i det brev jeg har sendt det i  Haha. Der er det!

Anmeld

21. februar 2011

AnneBJ

Dinna88 skriver:

http://www.ilovephotoblogs.com/top-10-point-shoot-cameras-for-2010

Jeg tænkte jo ikke over at det lå inde i det brev jeg har sendt det i  Haha. Der er det!

Tusind tak! 

Anmeld

21. februar 2011

Dinna88

AnneBJ skriver:

Tusind tak! 

Det var så lidt!

Anmeld

21. februar 2011

AA10

nåhh hvor er han nuttet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.