Prøvebilleder af Bimmeren med Spejlreflekskamera

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.292 visninger
42 svar
0 synes godt om
20. februar 2011

DK

Hej

Så fik jeg lånt min søsters spejlrefleks kamera. Vores eget er jo gået i stykker og jeg var sådan i tvivl om hvad vi skulle anskaffe os af nyt. Men efter gode tips og anbefalinger herinde fra er jeg slet ikke i tvivl mere: vi skal også have et spejlrefleks!

Det er sjovt at tage billeder med det, og jeg kan godt finde ud af at bruge auto-funktionen, og billederne blev gode i forhold til at jeg kun har leget med kameraet i en dag! Nu skal jeg så bare have afklaret hvilket et vi skal have anskaffet os! Det bliver mest mig der kommer til at bruge det, da Mikkel ikke er "foto-personen" hos os. Han hader at tage billeder. Derfor er jeg fotograf og han motiv som oftest! Det jeg har lånt er et Canon Eos 30D, og det er nemt at bruge synes jeg!

Nå, men her er lige en promille af alle de billeder jeg fik fyret af i går og her til formiddag! Jeg glæder mig til Kirstine kommer hjem fra Anders i aften, så jeg også kan få skudt nogle af hende!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Becks

DK skriver:

Hej

Så fik jeg lånt min søsters spejlrefleks kamera. Vores eget er jo gået i stykker og jeg var sådan i tvivl om hvad vi skulle anskaffe os af nyt. Men efter gode tips og anbefalinger herinde fra er jeg slet ikke i tvivl mere: vi skal også have et spejlrefleks!

Det er sjovt at tage billeder med det, og jeg kan godt finde ud af at bruge auto-funktionen, og billederne blev gode i forhold til at jeg kun har leget med kameraet i en dag! Nu skal jeg så bare have afklaret hvilket et vi skal have anskaffet os! Det bliver mest mig der kommer til at bruge det, da Mikkel ikke er "foto-personen" hos os. Han hader at tage billeder. Derfor er jeg fotograf og han motiv som oftest! Det jeg har lånt er et Canon Eos 30D, og det er nemt at bruge synes jeg!

Nå, men her er lige en promille af alle de billeder jeg fik fyret af i går og her til formiddag! Jeg glæder mig til Kirstine kommer hjem fra Anders i aften, så jeg også kan få skudt nogle af hende!

Han er så skøn!!

Anmeld

20. februar 2011

Laura25

Nej nej nej hvor er han sød og lækker!

Anmeld

20. februar 2011

2babygirls

Åååårrrrh nogle gode billeder af ham  lækker mus... er VILD med sove billedet op af farmand...

Hmmm må vist også hellere give Martin lov til at købe et til sommer.. Han snakker dog i måske Nikon 3000 noget... (hørte ikke efter )

Anmeld

20. februar 2011

Angelspot

SKØNNE billeder, han er altså bare super lækker

Anmeld

20. februar 2011

DK

Taaaak!! Mikkel siger at et Canon EOS 1000D (som er lidt billigere) eller 500D vil være et godt valg.

Jeg er ret overrasket over hvor meget NEMMERE det er at tage et godt billede, når man har et godt kamera... Altså det bør man måske ikke være overrasket over, meeen... det er bare så FEDT endelig at kunne forevige det, som det ser ud! Altså, at billederne i højere grad ligner det man ser med sine øjne, end en halvdårlig foto-kopi!

Anmeld

20. februar 2011

Rosa

HOLD NU FERIE hvor er der sket meget  Det er et helt andet blik han har nu,  meget mere bevidst og kontrolleret! Han er da bare så tæskelækker - ej, Ditte, du må da gå rundt og glo på ham hele tiden, så lækker han er!!!!  That is ONE CUTE BABY!!!! 

Knus og kram herfra 

Og rigtig god tur ud at spise i aften 

Anmeld

20. februar 2011

AnneBJ

LÆKKER baby! Og lækre billeder... Uh, der blev en gammel drøm (om et spejlrefleks) lige tændt igen... Tror du du vil blive træt af, at skulle "slæbe" det med, fremfor et kompakt "lommekamera"?

Anmeld

20. februar 2011

jannebjerre

Så fin han er ham Bimmeren aka. Richard

han ligner sin far

Anmeld

20. februar 2011

L-Mortil3

Smukke smukke bimmerlimmer!

Spejlrefleks er bare sagen Herhjemme knuselsker vi vores Canon Eos 450D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.