Prøvebilleder af Bimmeren med Spejlreflekskamera

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Chamomile

Nr. 4 billede er helt fantastisk. Skønne er billederne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Sofia

Neeej, jeg synes han er blevet så stoooor, især på det aller første billede, synes næsten ikke jeg kan kende ham Har han ikke også fået mere hår? Han er sådan en lækker baby - jeg elsker billederne af hans små fusser! Det bliver godt når du får købt det nye kamera, for så ved jeg, at du ikke kan lade være med at spamme os hele tiden Og smid endelig billeder af Kirstine også

Anmeld

21. februar 2011

lulleh

hold da op han er fin..

- her hjemme fik manden lov til at købe et spejlreflekskamera.. og nu er det kun mig der tager billede. elsker det. vores er et Sony..

Anmeld

21. februar 2011

Nemesis

ai ai ai nogle lækre billeder..og hvor Er han da über cute ham Bimmeren.

Du må da fluks have et kamera så du kan få taget billeder!

Sisse

Anmeld

21. februar 2011

CA

Hvor er han bare lækker, Ditte!! 

Vi købte canon eos500d før jul og er super glade for det! Selvfølgelig er det et skrummel at have med sig, men jeg har vænnet mig til den ekstra taske og det er det hele værd

Kan se at Johannes og Bimmeren har ret meget ens tøj Er ACDC farmands valg? Det var det her

Anmeld

21. februar 2011

Dinna88

DK skriver:

Hej

Så fik jeg lånt min søsters spejlrefleks kamera. Vores eget er jo gået i stykker og jeg var sådan i tvivl om hvad vi skulle anskaffe os af nyt. Men efter gode tips og anbefalinger herinde fra er jeg slet ikke i tvivl mere: vi skal også have et spejlrefleks!

Det er sjovt at tage billeder med det, og jeg kan godt finde ud af at bruge auto-funktionen, og billederne blev gode i forhold til at jeg kun har leget med kameraet i en dag! Nu skal jeg så bare have afklaret hvilket et vi skal have anskaffet os! Det bliver mest mig der kommer til at bruge det, da Mikkel ikke er "foto-personen" hos os. Han hader at tage billeder. Derfor er jeg fotograf og han motiv som oftest! Det jeg har lånt er et Canon Eos 30D, og det er nemt at bruge synes jeg!

Nå, men her er lige en promille af alle de billeder jeg fik fyret af i går og her til formiddag! Jeg glæder mig til Kirstine kommer hjem fra Anders i aften, så jeg også kan få skudt nogle af hende!

Skøn, skøn unge! 

Jeg sagde jo at det ikke er så svært hvis bare den er på auto Næste skridt er at lære at håndtere blænden - den fungerer som menneskets pupil. Så kan du nemlig indstille så baggrunden bliver mindre tydelig osv - hvilket ser bedst ud!

Og ikke mindst - bruge du auto ved billederne med fødder? Hvis du bruger makroeffekten (hvilket jeg ikke tror du har gjort?) så bliver de MEGET bedre - så fanges alle detaljerne!

Anmeld

21. februar 2011

DK

Rosa skriver:

HOLD NU FERIE hvor er der sket meget  Det er et helt andet blik han har nu,  meget mere bevidst og kontrolleret! Han er da bare så tæskelækker - ej, Ditte, du må da gå rundt og glo på ham hele tiden, så lækker han er!!!!  That is ONE CUTE BABY!!!! 

Knus og kram herfra 

Og rigtig god tur ud at spise i aften 

Jep, det gør jeg også! Det er også derfor jeg ikke får lavet en pind på lektie-fronten. Det bliver sååå pinligt når Sofia kommer og terper mig torsdag og jeg ikke kan en pind

Anmeld

21. februar 2011

DK

AnneBJ skriver:

LÆKKER baby! Og lækre billeder... Uh, der blev en gammel drøm (om et spejlrefleks) lige tændt igen... Tror du du vil blive træt af, at skulle "slæbe" det med, fremfor et kompakt "lommekamera"?

Jeg ved det ikke. Det er også det jeg har været sådan i tvivl om! Men nu hvor jeg så har prøvet det her, så tror jeg at jeg vil have sådan et. Så kan jeg evt. ønske mig et lille billigt digitalt til min fødselsdag som vi kan tage med til stranden osv. hvor jeg måske vil være lidt for øm overfor spejlreflekset til at slæbe det med.

Anmeld

21. februar 2011

DK

jannebjerre skriver:

Så fin han er ham Bimmeren aka. Richard

han ligner sin far

Ja det kan vi vist ikke komme udenom Så har vi hver en "mini me" herhjemme!

Anmeld

21. februar 2011

DK

Line&Liam skriver:

Smukke smukke bimmerlimmer!

Spejlrefleks er bare sagen Herhjemme knuselsker vi vores Canon Eos 450D

Det må jeg lige kigge nærmere på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.