Anonym skriver:
Tak til alle jer der ikke vælger at dømme mig udfra at jeg har haft nogle ekstra udgifter på det seneste og derfor må vente med at købe monitoren til næste måned.
Og jo vi har råd til børn så det skal i slet ikke bekymre jer om tak.
Er der nogle der ved hvornår man senest kan starte med at teste ? fordi jeg kan måske låne pengene så jeg kan komme igang allerede nu men kører på sidste dag med mens idag og hvis jeg bestiller den imorgen har jeg den først tirsdag eller onsdag

Ved ikke hvor sent man kan teste på fertilitets monitoren, men vil dog gerne komme med et indspark( fra en som har prøvet at blive gravid i cirka 2 år!). Jeg tror ærligt ikke, at monitoren er pengene værd, os der har svært ved at blive gravide er desværre ret nemme ofre, da vi virkelig ønsker, at der fandtes noget som kunne fremme processen for os - og hvem ville ikke give alt hvad de ejet for at kunne opleve det mirakel det må være at blive gravid. En fertilitets monitor måler, hvornår du er allermest frugtbar, men hvis din kæreste/mands sædkvalitet er i orden, kan de leve i dig op til 2 døgn, og det nøjagtige tidspunkt er derfor ikke nødvendigvis den faktor, der gør at du bliver gravid. Derfor tror jeg du får ligeså meget ud af at købe alm æl test, som koster 50 kr i Bilka.
Jeg tror jeg har prøvet alt hvad der er overhovedet findes af fertilitetsfremmende produkter - og lige lidt hjalp det, men det er selvfølgelig individuelt - og hvis du er bare en smule som jeg, tager du ikke mit ord for det
....Vil da lige slutte med at ønske dig alt mulig held og lykke,
for at det snarest lykkes for jer!
Anmeld