Fertilitetsmonitor men ingen penge ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

SpunkenJo

Secrets skriver:

Nu synes jeg du er grov! jeg har heller ikke flere penge denne måned, men det betyder da absolut ikke, at jeg ikke har råd til at forsøge en baby. Man kan jo sagtens have en måned, hvor man har nogle ekstra uventede udgifter der gør, at man ikke har så meget sidst på måneden. Det tror jeg ALLE, også forældre, oplever. Og hvis man så til den tid står og mangler bleer, jamen så må man jo overtrække den ene gang. 

Min bekymring går blot på hvis man allerede nu har så stram en økonomi, blir det endnu strammere når der kommer en baby.

Jeg syns det er mange penge man bruger på baby....

Jeg ønsker held og lykke til TS, og tror på det må ku lykkes uden monitor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

SpunkenJo

Tutter skriver:

Det kan jeg godt forstå, men så må man spørge ind til TS istedet.. Havde det været mig der havde oprettet den tråd, var jeg blevet godt gal og ked, bare fordi man går ud fra

Det forstår jeg, men er økonomien allerede så stram nu, blir det jo kun værre med posten "baby" på budgetet også

Anmeld

20. februar 2011

Frøken J.

SpunkenJo skriver:

Min bekymring går blot på hvis man allerede nu har så stram en økonomi, blir det endnu strammere når der kommer en baby.

Jeg syns det er mange penge man bruger på baby....

Jeg ønsker held og lykke til TS, og tror på det må ku lykkes uden monitor.

Der er jo ingen der siger, at økonomien er stram hver måned. Som sagt kan man have en måned, hvor der lige er kommet en uventet regning eller en eller anden ekstraordinær udgift der gør, at man lige på dét tidspunkt er lidt på røven

Anmeld

20. februar 2011

grinny

Secrets skriver:

Der er jo ingen der siger, at økonomien er stram hver måned. Som sagt kan man have en måned, hvor der lige er kommet en uventet regning eller en eller anden ekstraordinær udgift der gør, at man lige på dét tidspunkt er lidt på røven

Vil give dig ret. Vi har heller ikke en stram økonomi, men i denne måned kom der lige en ekstra regning som gør at jeg heller ikke ville kunne rive 1100 ud af budgettet, dette betyder dog ikke at vi ikke kan leve resten af måneden, men 1100 kr. er altså alligevel en slat penge.

Til TS: håber du kan få råd i næste måned og at der snart er en lille bebs til jer 

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Tak til alle jer der ikke vælger at dømme mig udfra at jeg har haft nogle ekstra udgifter på det seneste og derfor må vente med at købe monitoren til næste måned.

Og jo vi har råd til børn så det skal i slet ikke bekymre jer om tak.

Er der nogle der ved hvornår man senest kan starte med at teste ? fordi jeg kan måske låne pengene så jeg kan komme igang allerede nu men kører på sidste dag med mens idag og hvis jeg bestiller den imorgen har jeg den først tirsdag eller onsdag

Anmeld

20. februar 2011

sweet

jeg plejer at teste fra dag 9 fra min første blødningsdag og så helt frem til dag 18 for min ægløsning svinger meget... men det er jo forskelligt fra person til person hvornår det er nødvebdig at starte..

Anmeld

20. februar 2011

SpunkenJo

Secrets skriver:

Absolut enig. Det kender vi jo alle

Anmeld

20. februar 2011

nielsen80

Anonym skriver:

Tak til alle jer der ikke vælger at dømme mig udfra at jeg har haft nogle ekstra udgifter på det seneste og derfor må vente med at købe monitoren til næste måned.

Og jo vi har råd til børn så det skal i slet ikke bekymre jer om tak.

Er der nogle der ved hvornår man senest kan starte med at teste ? fordi jeg kan måske låne pengene så jeg kan komme igang allerede nu men kører på sidste dag med mens idag og hvis jeg bestiller den imorgen har jeg den først tirsdag eller onsdag

Ved ikke hvor sent man kan teste på fertilitets monitoren, men vil dog gerne komme med et indspark( fra en som har prøvet at blive gravid i cirka 2 år!). Jeg tror ærligt ikke, at monitoren er pengene værd, os der har svært ved at blive gravide er desværre ret nemme ofre, da vi virkelig ønsker, at der fandtes noget som kunne fremme processen for os - og hvem ville ikke give alt hvad de ejet for at kunne opleve det mirakel det må være at blive gravid. En fertilitets monitor måler, hvornår du er allermest frugtbar, men hvis din kæreste/mands sædkvalitet er i orden, kan de leve i dig op til 2 døgn, og det nøjagtige tidspunkt er derfor ikke nødvendigvis den faktor, der gør at du bliver gravid. Derfor tror jeg du får ligeså meget ud af at købe alm æl test, som koster 50 kr i Bilka.

Jeg tror jeg har prøvet alt hvad der er overhovedet findes af fertilitetsfremmende produkter - og lige lidt hjalp det, men det er selvfølgelig individuelt - og hvis du er bare en smule som jeg, tager du ikke mit ord for det....Vil da lige slutte med at ønske dig alt mulig held og lykke,  for at det snarest lykkes for jer!

Anmeld

20. februar 2011

Shibby

Du kan få æl teste meget billigt..en monitor er dyr, linket virker fint ved mig Forstår godt det her går dig på,men din baby skal nok komme før eller senere

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke om jeg har svært ved at blive gravid - det skal siges at vi ikke er så gode til at sexe ret ofte så tænker at minitoren kan fortælle mig hvornår jeg har størt chance og så kan vi jo sexe deromkring

Alm test har jeg prøvet men synes de er ekstremt svære at aflæse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.