Fertilitetsmonitor men ingen penge ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

M.O.A.R.

Tutter skriver:

Jeg synes godt nok I er grove ved TS!!!

Tror ikke hun har skrevet dette indlæg, fordi I skal "snage" i hendes økonomi! Ja, det kan godt være det kun er den 19 i måneden, men der kan sgu være så mange ting der gør, at hun ikke lige kan hive 1100,- ud af budgettet nu! Ekstra regninger, rep af bil osv osv!

Måske det bare var en øv og brokke tråd, fordi hun er ærgelig over det heller ikke bliver i denne måned..

Til TS: Håber du har mulighed for at få den i næste måned, hvad med trendsales? Har du kigget der?

enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Becks

SpunkenJo skriver:

Det virker bekymrende/underligt at man ikke har råd til sådan en monitor (hva det så end er) og staadig mener man har råd til baby når den kommer.

De er jo dyre de små banditter

Tror det er en blanding af forundring og bekymring der ligger bag svarene....

Det kan jeg godt forstå, men så må man spørge ind til TS istedet.. Havde det været mig der havde oprettet den tråd, var jeg blevet godt gal og ked, bare fordi man går ud fra

Anmeld

20. februar 2011

sweet

er helt enig med tutter.... man er her inde for at kan snakke med andre om ting og når man har noget man syntes der er lidt træls... også selvom det bare er en monitor der problemet..

Anmeld

20. februar 2011

Anitta Kristiansen

selv jeg står og bliver ked af at se der skal køres ned på andres budget. jeg personligt selv har ikke mange penge nu, men det er jo fordi jeg står med regninger på alt muligt. men betyder ikke at jeg ikke kan spare penge op til den lille. så bare fordi man ikke har råd den ene måned kan der jo godt komme penge nok til en lille en. bare fordi ens økonomi ikke er den bedste nu kan den jo sagtens blive bedre senere. jeg selv har knapt nok penge til mad. så kan da godt forstå man ikke lige kan smide 1000 kr på bordet.

der er nu mange som ikke har det bedste økonomi til at starte med men kan uden problem få det snere og stadig have råd til et barn og sætte det i første række frem for andet. ikke alle har lige det store hus og lækkert arbejde men betyder ikke at man ikke kan sætte et barn til verden med en masse godt. 

Håber at det lykkeds for dig at få en lille snart  

Anmeld

20. februar 2011

morethanperfect

Anitta Kristiansen skriver:

selv jeg står og bliver ked af at se der skal køres ned på andres budget. jeg personligt selv har ikke mange penge nu, men det er jo fordi jeg står med regninger på alt muligt. men betyder ikke at jeg ikke kan spare penge op til den lille. så bare fordi man ikke har råd den ene måned kan der jo godt komme penge nok til en lille en. bare fordi ens økonomi ikke er den bedste nu kan den jo sagtens blive bedre senere. jeg selv har knapt nok penge til mad. så kan da godt forstå man ikke lige kan smide 1000 kr på bordet.

der er nu mange som ikke har det bedste økonomi til at starte med men kan uden problem få det snere og stadig have råd til et barn og sætte det i første række frem for andet. ikke alle har lige det store hus og lækkert arbejde men betyder ikke at man ikke kan sætte et barn til verden med en masse godt. 

Håber at det lykkeds for dig at få en lille snart  

SÅ enig ! 

Jeg har da ikke specielt mange penge til resten af måneden men vi klarer os da ! og nej , jeg ville ikk ha 1100 sådan bare lige ! 

Til Ts: Håber du får din ønskebaby 

Anmeld

20. februar 2011

Frøken J.

SpunkenJo skriver:

Det virker bekymrende/underligt at man ikke har råd til sådan en monitor (hva det så end er) og staadig mener man har råd til baby når den kommer.

De er jo dyre de små banditter

Tror det er en blanding af forundring og bekymring der ligger bag svarene....

Nu synes jeg du er grov! jeg har heller ikke flere penge denne måned, men det betyder da absolut ikke, at jeg ikke har råd til at forsøge en baby. Man kan jo sagtens have en måned, hvor man har nogle ekstra uventede udgifter der gør, at man ikke har så meget sidst på måneden. Det tror jeg ALLE, også forældre, oplever. Og hvis man så til den tid står og mangler bleer, jamen så må man jo overtrække den ene gang. 

Anmeld

20. februar 2011

morethanperfect

Secrets skriver:

Nu synes jeg du er grov! jeg har heller ikke flere penge denne måned, men det betyder da absolut ikke, at jeg ikke har råd til at forsøge en baby. Man kan jo sagtens have en måned, hvor man har nogle ekstra uventede udgifter der gør, at man ikke har så meget sidst på måneden. Det tror jeg ALLE, også forældre, oplever. Og hvis man så til den tid står og mangler bleer, jamen så må man jo overtrække den ene gang. 

NEMLIG ! 

Anmeld

20. februar 2011

sweet

nej jeg står da heller ikke lige og har til sådan en monitor lige nu.. men mig og min kæreste kan da sagtens forsørge hans barn alligevel... så vi er da mange her der åbenbart ikke har råd til at få en lille hvis man skal høre på hvad nogen af de andre siger..

Anmeld

20. februar 2011

Bellinda89

Synes i burde skamme jer ( dem der skriver negativt til dette indlæg ) TS havde jo ingen hensigt i at i skulle snage i hendes personlige økonomi.. Der er altså ikke ret mange der bare sådan lige kan smide 1100 kr på bordet , uden det kan mærkes.. Vi har ikke den bedste økonomi , men vi klarer os , men 1100 ville da være en luksus at hive op af lommen.. Synes eddermanme det er fejt at sidde og skrive , at man så ikke kan forsørger en baby , bare på det grundlag...

Nogle måneder går det jo skide lækkert med økonomien , andre går det lidt ned af bakker , tror jeg vi alle oplever.. Men derfor er der stadig råd til at forsørge en baby...

Til TS... Håber din drøm går i opfyldelse & du snart tester positiv" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12383.png" alt="" />

Knus & en masse babystøv til dig

- Bellinda 

Anmeld

20. februar 2011

DLM

CelinasMoarh skriver:

Synes i burde skamme jer ( dem der skriver negativt til dette indlæg ) TS havde jo ingen hensigt i at i skulle snage i hendes personlige økonomi.. Der er altså ikke ret mange der bare sådan lige kan smide 1100 kr på bordet , uden det kan mærkes.. Vi har ikke den bedste økonomi , men vi klarer os , men 1100 ville da være en luksus at hive op af lommen.. Synes eddermanme det er fejt at sidde og skrive , at man så ikke kan forsørger en baby , bare på det grundlag...

Nogle måneder går det jo skide lækkert med økonomien , andre går det lidt ned af bakker , tror jeg vi alle oplever.. Men derfor er der stadig råd til at forsørge en baby...

Til TS... Håber din drøm går i opfyldelse & du snart tester positiv" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12383.png" alt="" />

Knus & en masse babystøv til dig

- Bellinda 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.