Fertilitetsmonitor men ingen penge ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Rockertand

Shibby skriver:

Hey

Du kan leje den for 89 kr pr måned. Ellers koster den 1400 kr hvilket er ret dyrt! Jeg ville leje den..Det virker mere overskueligt

Link http://www.billige-teste.dk/lp/3/?gclid=CKWZ0eialacCFcWGDgod9UYxbQ 

Håber i får jeres ønskebaby..

Man kan ikke gå videre ind i linket, så det er måske ikke gældende mere?

Monitoren er dog sat ned til 1095 kr nu, så det skulle da være til at overskue...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Sujan

Kan du evt. Ikke bruge ÆL test.. Eller bare sexe derudaf?

Ja kender ikke til denne monitor.. Men har selv prøvet rigtig længe, men nægter at tro på at den kan hjælpe en med at blive gravid...

Håber da du bliver gravid inden du får råd til at købe den:-)

Anmeld

19. februar 2011

DLM

det var da et smart instrument, viste jeg slet ikke man kunne få.

men ja en lidt dyr ting at købe.

ts. helt i orden du gerne vil ud med det, skal du da ha' lov til.

Anmeld

20. februar 2011

Kongmulle

Rockertand skriver:

Det kan godt være, at jeg spørger lidt dumt - men hvordan har du tænkt dig at have råd til at have barn, hvis din økonomi er så dårlig - eller dårligt forvaltet, at du ikke kan finde det relativt lille beløb her den 19. i måneden?

Samme tanke her...

Anmeld

20. februar 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Synes nu ikke man kan sammenligne, jeg har også mange ting jeg gerne vil have men nu har vi prøvet så længe uden held og ville bare så gerne igang med den monitor nu her for havde heller ik råd sidste måned øvøv

Hvordan løser du problemet "ingen penge til bleer før end næste måned....."

Det er dyrt at have børn!

Jeg ville da også meget gerne have nyt tøj, og flotte røde bøffer hver dag, meeeen sådan er økonomien bare ikke, og så må
Man planlægge og prioritere. (næring efter tærring)

Håber det lykkes for jer, også selvom det ska ske uden en monitor.

Knus Jo

Anmeld

20. februar 2011

smlmea

Du kan købe den til et sted mellem 500 - 700 kr på ebay evt. direkte hos homehealth i UK.

Anmeld

20. februar 2011

Becks

Anonym skriver:

Hej Piger

Jeg vil så gerne prøve den der fertilitets monitor fra clearblue men jeg har ikke råd og min mens slutter om 1-2 dage og der skal jeg jo begynde at teste... øv øv øv ! så skal jeg vente en hel måned til jeg har råd til at købe en..

Jeg synes godt nok I er grove ved TS!!!

Tror ikke hun har skrevet dette indlæg, fordi I skal "snage" i hendes økonomi! Ja, det kan godt være det kun er den 19 i måneden, men der kan sgu være så mange ting der gør, at hun ikke lige kan hive 1100,- ud af budgettet nu! Ekstra regninger, rep af bil osv osv!

Måske det bare var en øv og brokke tråd, fordi hun er ærgelig over det heller ikke bliver i denne måned..

Til TS: Håber du har mulighed for at få den i næste måned, hvad med trendsales? Har du kigget der?

Anmeld

20. februar 2011

SpunkenJo

Tutter skriver:

Jeg synes godt nok I er grove ved TS!!!

Tror ikke hun har skrevet dette indlæg, fordi I skal "snage" i hendes økonomi! Ja, det kan godt være det kun er den 19 i måneden, men der kan sgu være så mange ting der gør, at hun ikke lige kan hive 1100,- ud af budgettet nu! Ekstra regninger, rep af bil osv osv!

Måske det bare var en øv og brokke tråd, fordi hun er ærgelig over det heller ikke bliver i denne måned..

Til TS: Håber du har mulighed for at få den i næste måned, hvad med trendsales? Har du kigget der?

Det virker bekymrende/underligt at man ikke har råd til sådan en monitor (hva det så end er) og staadig mener man har råd til baby når den kommer.

De er jo dyre de små banditter

Tror det er en blanding af forundring og bekymring der ligger bag svarene....

Anmeld

20. februar 2011

sweet

vil give tutter ret... det er ikke sikkert man kan hive så mange penge ud af af ens buget.. der kan jo komme andre ting der er vigtiger at bruge penge på... der er da også nogle ting jeg godt lige gad at jeg havde penge til lige pt men lige nu er der ikke og så må man jo vente... en ting er at ønske man havde penge til noget man godt lige kunne bruge nu.. og det er ikke sikkert at det betyder at man ikke har økonomien til et barn..

Anmeld

20. februar 2011

sweet

spunkenjo vi kan jo ikke sidde og se hendes økonomi her fra... der er jo ingen der ved om hun f.eks. vælger at spare penge sammen til at købe baby ting til når hun bliver gravid og derfor ikke har til den monitor... der kan jo være mange årsager til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.