Fertilitetsmonitor men ingen penge ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.909 visninger
73 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

Jeg vil så gerne prøve den der fertilitets monitor fra clearblue men jeg har ikke råd og min mens slutter om 1-2 dage og der skal jeg jo begynde at teste... øv øv øv ! så skal jeg vente en hel måned til jeg har råd til at købe en..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

JacobsMoar

Altså.. Jeg vil gerne købe en masse fedt tøj til min søn i den næste størrelse, men jeg må også vente til næste måned.. Sådan er livet

Anmeld

19. februar 2011

Anonym trådstarter

Synes nu ikke man kan sammenligne, jeg har også mange ting jeg gerne vil have men nu har vi prøvet så længe uden held og ville bare så gerne igang med den monitor nu her for havde heller ik råd sidste måned øvøv

Anmeld

19. februar 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Hej Piger

Jeg vil så gerne prøve den der fertilitets monitor fra clearblue men jeg har ikke råd og min mens slutter om 1-2 dage og der skal jeg jo begynde at teste... øv øv øv ! så skal jeg vente en hel måned til jeg har råd til at købe en..

Hvad havde du forstillet dig at du fik af svar, jeg spørger bare???

Anmeld

19. februar 2011

JacobsMoar

Albertesmor skriver:

Hvad havde du forstillet dig at du fik af svar, jeg spørger bare???

Tak, det var der jeg gerne ville hen  

Anmeld

19. februar 2011

Anonym trådstarter

øhh jeg ville bare ud med det... nevermind !

Anmeld

19. februar 2011

fnuggi

hejsa du kan nå det endnu da du først skal starte med at teste på dag 6 mener jeg har den selv

Anmeld

19. februar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

øhh jeg ville bare ud med det... nevermind !

Det kan godt være, at jeg spørger lidt dumt - men hvordan har du tænkt dig at have råd til at have barn, hvis din økonomi er så dårlig - eller dårligt forvaltet, at du ikke kan finde det relativt lille beløb her den 19. i måneden?

Anmeld

19. februar 2011

Bshizzle

Rockertand skriver:

Det kan godt være, at jeg spørger lidt dumt - men hvordan har du tænkt dig at have råd til at have barn, hvis din økonomi er så dårlig - eller dårligt forvaltet, at du ikke kan finde det relativt lille beløb her den 19. i måneden?

Jeg sad med samme tanke...

Anmeld

19. februar 2011

Shibby

Hey

Du kan leje den for 89 kr pr måned. Ellers koster den 1400 kr hvilket er ret dyrt! Jeg ville leje den..Det virker mere overskueligt

Link http://www.billige-teste.dk/lp/3/?gclid=CKWZ0eialacCFcWGDgod9UYxbQ 

Håber i får jeres ønskebaby..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.