Fertilitetsmonitor men ingen penge ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

sweet

spunkenjo... nogen gange skriver folk jo bare noget her inde for at få det ud af verden fordi det går en på og du kan jo se nu har hun jo fået en masse andre alternativer til at teste ægløsning på... lige pt står min kæreste uden job og jeg er slev lige blevet fyret fra mit job.. så lige pt er pengene da ikke så store som de kunne have været men nu bruger vi så bare pengene på en anden måde og vi kan sagtens forsørge hans datter men der går bare ikke rigtig penge på os selv fordi der er lidt mindre at gøre med... og jeg vil da ikke sige at vi ikke har økonomien til at barn mere for det kommer jo an på hvor man ligger pengene indtil det igen ser bedre ud og man kan tillade sig at bruge lidt mere på sig selv igen... nogle mdr har vi mere at gøre med end andre mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

jannebjerre

øhhh jeg kan sagtens forsørge Felix, men kan sgu heller ikk hive 1100kr ud...men det ville da være skønt hvis man kunne!!!

Stakkels Ts for at blive jagtet på den måde!!!

Skal man have 1100kr ekstra stående på kontoen for at kunne forsørge et barn?? Så må jeg hellere give Felix væk..

Anmeld

20. februar 2011

sweet

jannebjerre syntes godt nok også der er nogen her inde der har dømt hende lidt for hårdt.. for hvis det er sådan det er skal jeg også give min kærestes datter væk og give den lille spire jeg har i maven væk til nogen der er mange millonære...

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

Det går nok

Ang det at leje en så koster det 400 kr i depositum + der kommer teste oveni og så de 89 kr pr måned så det løber alligevel op den første måned

Anmeld

20. februar 2011

sweet

ja det kan hurtig løbe op... hvad med hende der havde en til slag?

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

jamen problemer er at jeg ikke har penge før d. 1 og har allerede lånt af kæresten så vil ikke låne mere da jeg ellers ikke vil kunne betale det tilbage igen

Anmeld

20. februar 2011

sweet

okay ville hun have du skulle købe den nu?? hvor lang tid har i prøvet at få et barn?

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

nej det ville HAN ikke

men jeg vil bare så frygtelig gerne igang kan slet ikke vente hihi

Anmeld

20. februar 2011

sweet

hehe forstår dig godt... har du prøvet de almindelige ægløsningstest??

Anmeld

20. februar 2011

CmarianN

Anonym skriver:

Hej Piger

Jeg vil så gerne prøve den der fertilitets monitor fra clearblue men jeg har ikke råd og min mens slutter om 1-2 dage og der skal jeg jo begynde at teste... øv øv øv ! så skal jeg vente en hel måned til jeg har råd til at købe en..

undskyld hvis jeg spørger dumt, men har aldrig hørt om den der fertilitets monitor, hvad kan den/går den ud på??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.