Ingen søvn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

fif

K&S skriver:

Hehe, vi bor i lejlighed, så jeg har stået på vores 10 kvm. altan og lavet knibeøvelser for at få tiden til at gå  2 fluer med 1 smæk...!

Haha, vi bor nemlig osse i lejlighed! Og tænker bare, gad vide hvad de andre tænker over på den anden side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

K&S

fif skriver:

Haha, vi bor nemlig osse i lejlighed! Og tænker bare, gad vide hvad de andre tænker over på den anden side

Vi har heldigvis ingen overfor hos os, men jeg har da vinket til en masse af de andre beboere, når de har været ude og gå med hunden  

Anmeld

16. februar 2011

fif

dorthemus skriver:

Sådan et barn har jeg også...nu er hun 8 måneder og sover meget svingende for at sige det mildt  HUn var ikke mere end tre uger gammel da hun havde hele vågne dage nærmest...jeg var ved at gå ud af mit gode skind  Nogle børn har bare ikke så stort et søvnbehov...som de andre siger, så skal man se det store billede; hvordan er humøret, appetitten, tager hun på, virker hun tilfreds og udvikler hun sig som hun skal?

Men jeg forstår din frustration

Håber I alle har ret .. Jeg får at vide at hun trives og tager fint nok på osv, så jeg må nok bare slappe af og tænke at hun er ganske normal... hihi!!

Anmeld

16. februar 2011

fif

K&S skriver:

Vi har heldigvis ingen overfor hos os, men jeg har da vinket til en masse af de andre beboere, når de har været ude og gå med hunden  

hehe, med en skrigende unge i barnevognen!!!

Anmeld

16. februar 2011

h_bernie

fif skriver:

Lige præcis, jeg må nok bare acceptere det! Men man kan jo ikk lade være med at tænke om der er noget galt, eller bliver hun nu mæt nok osv osv... Men man forstår dem bare ikk sov nu, lille ven!!

ja man bliver så nervøs for om noget er galt. I dag tænker jeg da stadig om August nu også fik nok mad om natten, men det kan jeg så gruble over de næste mange år. Han var jo egentlig glad nok om dagen.

Anmeld

16. februar 2011

fif

h_bernie skriver:

ja man bliver så nervøs for om noget er galt. I dag tænker jeg da stadig om August nu også fik nok mad om natten, men det kan jeg så gruble over de næste mange år. Han var jo egentlig glad nok om dagen.

Jaa, det jo lige det man gør.... Bare de er glade, og tilfredse!! Når det er så nyt for en, er det sku ikke helt let...

Anmeld

16. februar 2011

fif

Ansemusen skriver:

Nej det er meget forskelligt! En i min mødregruppe har en datte, som slet ikke sov om dagen de første måneder!

Det må da ha været super hårdt!! Puha da

Anmeld

16. februar 2011

dorthemus

fif skriver:

Håber I alle har ret .. Jeg får at vide at hun trives og tager fint nok på osv, så jeg må nok bare slappe af og tænke at hun er ganske normal... hihi!!

Hun er nok bare et nysgerrigt barn der vil have det hele med  

Anmeld

16. februar 2011

fif

dorthemus skriver:

Hun er nok bare et nysgerrigt barn der vil have det hele med  

Ja, det kan være .. Meen kunne være lidt rart med noget mere søvn til både hende og mig! hehe

Anmeld

16. februar 2011

LBK

Emmelie er også snart 3 måneder. Hun sover ca. 7 timer i træk om natten, spiser et måltid og sover igen 2-3 timer. 

Om dagen sover hun fast til middag fra ca. 12 til ca. 15.30

Fra hun kommer op til hun skal sove til middag og fra middagsluren til hun skal i seng har vi to hårde kampe. Hun har brug for at sove ca en halv time formiddag og aften, men det vil hun bestemt ikke, selvom hun er ved at gå til af træthed. 

Det kan godt tage 45 minutter at få hende til at sove 30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.