Ingen søvn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

K&S

fif skriver:

Hmm.. Men hvad skulle det så være? - Vi kan jo se at hun er træt, og falder i søvn/ro hos os, men så straks vi lægger hende så kører hele kroppen, og så vågner hun!!

Jeg har ingen ide, men prøv at høre SP´en?

Har I prøvet at svøbe hende? Det måtte vi tit gøre for at få Anton til at falde til ro og falde i søvn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

fif

K&S skriver:

Jeg har ingen ide, men prøv at høre SP´en?

Har I prøvet at svøbe hende? Det måtte vi tit gøre for at få Anton til at falde til ro og falde i søvn...

Ja, vi svøber hende ind hver gang.. Men ja må ringe til hende og høre hva vi så kan gøre, for det er da vildt frustrende for både hende og mig...

Anmeld

16. februar 2011

K&S

fif skriver:

Ja, vi svøber hende ind hver gang.. Men ja må ringe til hende og høre hva vi så kan gøre, for det er da vildt frustrende for både hende og mig...

Sover hun udenfor?

Anton vil KUN sove udenfor i løbet af dagen - det er kun om natten, vi kan få ham til at falde i søvn i hans seng.

Smid gerne en update, når du har snakket med SP`en

Anmeld

16. februar 2011

fif

Mathilde skriver:

Hvordan sover hun om natten?

Min datter sov nemlig fra kl 24 til 7 morgen, spiste og sov så 3 timer. Til gengæld sov hun ikke om dagen. Måske lige 15-20 min ved mig efter amning.

Hvis hun sover godt om natten, tror jeg ikke det er pga sult, hun ikke sover om dagen, men pga at hun tager de timer hun har brug for om natten.

Det er super hårdt, at være på konstant...

Min datter begyndte først rigtigt at sove om dagen, da hun var 8mdr, men så var hun også vågen 4-6 gange om natten for at spise.

Jamen hun sover  det hele taget ikke særligt meget sys jeg... Det er forskelligt, hvad tid hun falder til ro om aftenen, men omkring kl 23 og så kan hun godt vågne 1-2 gange og skal have lidt Mad! Hun er begyndt at vågne 07:20 om morgenen , men er så stadig træt!! Det meste af dagen, går så med at få hende til at sove :/

Anmeld

16. februar 2011

fif

K&S skriver:

Sover hun udenfor?

Anton vil KUN sove udenfor i løbet af dagen - det er kun om natten, vi kan få ham til at falde i søvn i hans seng.

Smid gerne en update, når du har snakket med SP`en

Hun bliver tosset når hun kommer ned i sin voksipose, og græder når hun bliver lagt ud... Når man går tur med hende, kan hun godt falde i søvn tilsidst, men gider bare ikke stå i 100år og køre den vogn frem og tilbage... Det er som om, at hun helst vil falde til ro hos os.. Det skal jeg nok

Anmeld

16. februar 2011

Anne85

Jeg ville ikke supplere med mme på den baggrund alene - din mælk mætter jo fint når hun kan sove fint om natten afbrudt af to amninger.

Hvis hun er glad og tilfreds har hun sikkert bare ikke brug for mere søvn. Det er jo vidt forskelligt hvor meget børn sover - og når hun tager en god portion søvn om natten har hun nok ik brug for det vilde om dagen.

Anmeld

16. februar 2011

Mathilde

fif skriver:

Jamen hun sover  det hele taget ikke særligt meget sys jeg... Det er forskelligt, hvad tid hun falder til ro om aftenen, men omkring kl 23 og så kan hun godt vågne 1-2 gange og skal have lidt Mad! Hun er begyndt at vågne 07:20 om morgenen , men er så stadig træt!! Det meste af dagen, går så med at få hende til at sove :/

Åh altså...det er bare frustrerende!

Husker tydeligt hvordan vi prøvede ALT. Vi gik fx med hende i barnevognen op til 1½ time....ofte uden held og hun VAR træt!

Håber det snart vender

Anmeld

16. februar 2011

K&S

fif skriver:

Hun bliver tosset når hun kommer ned i sin voksipose, og græder når hun bliver lagt ud... Når man går tur med hende, kan hun godt falde i søvn tilsidst, men gider bare ikke stå i 100år og køre den vogn frem og tilbage... Det er som om, at hun helst vil falde til ro hos os.. Det skal jeg nok

Jeg HAR stået ved barnevognen i 100 år - for det blev til sidst en kamp, som jeg ikke ville tabe - og han gav da også op til sidst og derefter blev det nemmere for hver gang

Anmeld

16. februar 2011

fif

Anne85 skriver:

Jeg ville ikke supplere med mme på den baggrund alene - din mælk mætter jo fint når hun kan sove fint om natten afbrudt af to amninger.

Hvis hun er glad og tilfreds har hun sikkert bare ikke brug for mere søvn. Det er jo vidt forskelligt hvor meget børn sover - og når hun tager en god portion søvn om natten har hun nok ik brug for det vilde om dagen.

Men burde hun ikke sove mere end 2 timer om dagen kun??

Anmeld

16. februar 2011

fif

K&S skriver:

Jeg HAR stået ved barnevognen i 100 år - for det blev til sidst en kamp, som jeg ikke ville tabe - og han gav da også op til sidst og derefter blev det nemmere for hver gang

Ja, ved det godt... Det er self bare lettere at gå en tur end at stå det samme sted, og køre frem og tilbage.. hehe De er sku da heller ikke til at finde ud af!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.