Nogle børn sover altså bare ikke så meget om dagen. Min datter er 6 måneder på lørdag, og hun har aldrig været en af de babyer der sov 2-3timer til hverken formiddag eller eftermiddag .. Selvfølgelig kunne det da være rigtig rart at hun gjorde, men det gør hun jo nu engang ikke, og det har jeg bare læørt at tilpasse mig efter .. Hvis du syntes det er fordi du skal hænge meget på hænge, så få fat i en slynge/vikle/form for bæresele, og vip hende i sådan en. Så har du hænderne frie til at få lavet noget ..
Og det med om det fordi hun er sulten (ikke at jeg tror, dét er grunden til at hun ikke sover om dagen
) så bare læg hende til brystet, hvis hun virker sulten .. Ville mene deten åndsvag ide at begynde med MME, hvem siger ikke hun har et appetitspring? For så hjælper det jo ikke en dyt at give MME .. Så skal hun jo bare lægges til så ofte hun vil, for netop at kunne øge mælkeproduktionen, så den tilpasser sig hendes appetit .. Forstår du?
og ellers hvis det endelig er så om en lille måneds tid, kan du jo begynde med et par skefulde grød, hvis damen fortsat bliver ved med at crave meget mad.
Anmeld