Ingen søvn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.984 visninger
56 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

fif

Heej derude!!

Min pige på knap 3 måneder, gider bare ikke sove om dagen og er ved at gå op i hat og briller!!! Idag har hun sammenlagt sovet i 2timer og 40 min, det er jo ikke normalt, så derfor tænker jeg om jeg skulle begynde at give hende flaske ved siden af amningen, og hvad kan I anbefalde?? - Har I nogle fif til hvordan I får jeres børn til at sove??

Hilsen Fie ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

K&S

fif skriver:

Heej derude!!

Min pige på knap 3 måneder, gider bare ikke sove om dagen og er ved at gå op i hat og briller!!! Idag har hun sammenlagt sovet i 2timer og 40 min, det er jo ikke normalt, så derfor tænker jeg om jeg skulle begynde at give hende flaske ved siden af amningen, og hvad kan I anbefalde?? - Har I nogle fif til hvordan I får jeres børn til at sove??

Hilsen Fie ...

Hvis hun virker sulten og ikke bliver mæt ved dig, så prøv da MME - det er jo et forsøg værd  Er hun sur eller? Hvordan sover hun om natten? Min SP sagde nemlig, at fordi Anton sov mange timer sammenlagt om natten, kunne vi ikke forvente, at han også sov mange timer om dagen.

Anmeld

16. februar 2011

K&S

fif skriver:

Heej derude!!

Hilsen Fie ...

Men jeg var også ved at gå helt til grunde - jeg fik jo ikke en hel nattesøvn og var så på hele dagen...!

Og som de kloge siger "når baby sover, så sover mor" - ja helt sikkert...!

Anmeld

16. februar 2011

fif

K&S skriver:

Hvis hun virker sulten og ikke bliver mæt ved dig, så prøv da MME - det er jo et forsøg værd  Er hun sur eller? Hvordan sover hun om natten? Min SP sagde nemlig, at fordi Anton sov mange timer sammenlagt om natten, kunne vi ikke forvente, at han også sov mange timer om dagen.

Ja, må give det et forsøg værd!! - Så skal hun bare lære at bruge flaske , det er hun nemlig ikke så tosset med. Er der et bestemt mærke på det MME?? Altså hun er næsten altid glad, selvfølgelig ikke når hun er overtræt og det ender hun jo med at være!! Hun sover okay, om natten synes jeg, kan godt vågne ca 2 gange og skal have lidt mad, men kunne da være skønt hvis hun sov hele natten

Anmeld

16. februar 2011

fif

K&S skriver:

Men jeg var også ved at gå helt til grunde - jeg fik jo ikke en hel nattesøvn og var så på hele dagen...!

Og som de kloge siger "når baby sover, så sover mor" - ja helt sikkert...!

Hehe, det jo så svært hvis den lille ikke vil sove!! - og så er der jo også lige 100 andre ting, man vil nå ....

Anmeld

16. februar 2011

Mathilde

Hvordan sover hun om natten?

Min datter sov nemlig fra kl 24 til 7 morgen, spiste og sov så 3 timer. Til gengæld sov hun ikke om dagen. Måske lige 15-20 min ved mig efter amning.

Hvis hun sover godt om natten, tror jeg ikke det er pga sult, hun ikke sover om dagen, men pga at hun tager de timer hun har brug for om natten.

Det er super hårdt, at være på konstant...

Min datter begyndte først rigtigt at sove om dagen, da hun var 8mdr, men så var hun også vågen 4-6 gange om natten for at spise.

Anmeld

16. februar 2011

K&S

Ja, må give det et forsøg værd!! - Så skal hun bare lære at bruge flaske , det er hun nemlig ikke så tosset med. Er der et bestemt mærke på det MME?? Altså hun er næsten altid glad, selvfølgelig ikke når hun er overtræt og det ender hun jo med at være!! Hun sover okay, om natten synes jeg, kan godt vågne ca 2 gange og skal have lidt mad, men kunne da være skønt hvis hun sov hele natten

Det er jo så ikke sikkert, hun er sulten? Vi brugte Nutramigen fra fødslen og indtil Anton var 4 måneder - herefter har vi brugt Allomin

Anton havde dog kolik, men vi fik at vide, at Anton nok bare var et meget vågent barn - børn er jo forskellige  men det er blevet bedre - han er nu 6½ måned nu og sover både godt om dagen og hele natten

Anmeld

16. februar 2011

K&S

fif skriver:

Hehe, det jo så svært hvis den lille ikke vil sove!! - og så er der jo også lige 100 andre ting, man vil nå ....

Lige præcis

Anmeld

16. februar 2011

fif

K&S skriver:

Det er jo så ikke sikkert, hun er sulten?

Anton havde dog kolik, men vi fik at vide, at Anton nok bare var et meget vågent barn - børn er jo forskellige  men det er blevet bedre - han er nu 6½ måned nu og sover både godt om dagen og hele natten

Hmm.. Men hvad skulle det så være? - Vi kan jo se at hun er træt, og falder i søvn/ro hos os, men så straks vi lægger hende så kører hele kroppen, og så vågner hun!!

Anmeld

16. februar 2011

fif

fif skriver:

Hmm.. Men hvad skulle det så være? - Vi kan jo se at hun er træt, og falder i søvn/ro hos os, men så straks vi lægger hende så kører hele kroppen, og så vågner hun!!

Hun sutter osse løs , på os og hende selv !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.