Ingen søvn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

LBK

fif skriver:

Hihi, de kære små, som man aldrig kommer til at forstå helt..

Nej og når de bliver store og man i princippet kunne spørge dem, så kan de jo selvfølgelig ikke huske det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

fif

L_K skriver:

Nej og når de bliver store og man i princippet kunne spørge dem, så kan de jo selvfølgelig ikke huske det

Hehe neej det kan de jo nok ikke.. Men tænk på at når de blir ældre blir problemerne bare værre!! Så vi har det måske let nok...

Anmeld

16. februar 2011

morethanperfect

fif skriver:

Heej derude!!

Min pige på knap 3 måneder, gider bare ikke sove om dagen og er ved at gå op i hat og briller!!! Idag har hun sammenlagt sovet i 2timer og 40 min, det er jo ikke normalt, så derfor tænker jeg om jeg skulle begynde at give hende flaske ved siden af amningen, og hvad kan I anbefalde?? - Har I nogle fif til hvordan I får jeres børn til at sove??

Hilsen Fie ...

Min søns dag på snart 4 mdr. ser sådan ud ..

Vågner kl 5. og får mad .. Er vågen indtil kl. 7 .. Sover højst to timer til kl. 9 og får mad igen ..

Så er han vågen indtil kl. 12 og sover en time indtil kl. 13. Så får han mad , Så er han vågen indtil kl. 1800 , hvor han får mad igen og blir lagt til natten .. Så sover han til kl. 24 hvor han får mad , og sover så igen til kl. 5 om morgenen  

Som du kan se sover min søn højst 4 timer om dagen , og han er også glad og tilfreds .. Han får MME og spiser 230 Ml hver gang , så jeg har en MEGET sulten søn ! 

Men tror det er en overgang hvor de begynder og være mere og mere vågne ..

Anmeld

17. februar 2011

K&S

fif skriver:

hehe, med en skrigende unge i barnevognen!!!

Jeps, så jeg har fået mange  fra de gående

Anmeld

17. februar 2011

fif

morethanperfect skriver:

Min søns dag på snart 4 mdr. ser sådan ud ..

Vågner kl 5. og får mad .. Er vågen indtil kl. 7 .. Sover højst to timer til kl. 9 og får mad igen ..

Så er han vågen indtil kl. 12 og sover en time indtil kl. 13. Så får han mad , Så er han vågen indtil kl. 1800 , hvor han får mad igen og blir lagt til natten .. Så sover han til kl. 24 hvor han får mad , og sover så igen til kl. 5 om morgenen  

Som du kan se sover min søn højst 4 timer om dagen , og han er også glad og tilfreds .. Han får MME og spiser 230 Ml hver gang , så jeg har en MEGET sulten søn ! 

Men tror det er en overgang hvor de begynder og være mere og mere vågne ..

Ja, okay..Men du har så osse en rytme på hvornår han spiser, og skal sove!! Herhjemme, er det når hun er træt og når hun er sulten osv... Så håber bare , at der kommer en rytme på et tidspunkt

Anmeld

17. februar 2011

Zeus

fif skriver:

Heej derude!!

Min pige på knap 3 måneder, gider bare ikke sove om dagen og er ved at gå op i hat og briller!!! Idag har hun sammenlagt sovet i 2timer og 40 min, det er jo ikke normalt, så derfor tænker jeg om jeg skulle begynde at give hende flaske ved siden af amningen, og hvad kan I anbefalde?? - Har I nogle fif til hvordan I får jeres børn til at sove??

Hilsen Fie ...

Jeg har ikke læst de andre indlæg, men vil bare sige, at min pige på samme alder pludselig heller ikke vil sove om dagen.. Så tror bare det er en periode de skal igennem nu her 

Anmeld

17. februar 2011

fif

Zeus skriver:

Jeg har ikke læst de andre indlæg, men vil bare sige, at min pige på samme alder pludselig heller ikke vil sove om dagen.. Så tror bare det er en periode de skal igennem nu her 

min pige har aldrig rigtigt sovet særligt meget,og synes bare i perioder at det er slemt, for kan jo s at hun er vildt træt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.