Det er selvfølgelig smart, men den går nok ikke når hun skal ned i vuggestuen - som hun i øvrigt IKKE synes er et fedt sted når mor ikke er der.
Nej, det kan jeg selvfølgelig godt se, det duer ikke med vuggestuen. Det kan jo nok få det til at trække lidt i langdrag, da hun hver dag oplever at 'mor forsvinder og hun kommer ikke igen', Altså jeg ved jo godt at du kommer igen, hver dag faktisk, men for det lille barn er en hel dag alene uden mor jo som et år. Så hver gang du går, må hun tænke: Nu forsvinder min mor igen, og jeg ser hende ikke igen (som i vuggestuen), også selvom I er hjemme og du bare smutter på toilettet i 2 min.
Min dreng på 7 år var i vuggestue da han havde seprationsangst og han higer stadig efter at jeg er hos ham, at jeg putter med ham om natten osv. De to små på 5 år og 2år,(som var hjemme da de havde seperationsangst) kan slet ikke falde i søvn hvis jeg er der, og de hviler helt i sig selv og er super trykker. Selvfølgelig er har de forskellige personligheder, men jeg tror også noget at det bunder i at min den store oplevede igen og igen og igen og igen at blive forladt, da han var lille og havde brug for mor.
Anmeld