Shibby skriver:
Har et bekendt par som har 3 anbragte børn. Den yngste er fra januar 2010.
I forgårs skrev parret at de nu venter deres barn nr 4 til sommer 
De har haft skjult graviditeten i næsten 20 uger! Jeg forstår ikke hvorfor de bliver ved med at formere sig når børnene bliver fjernet. Den yngste blev fjernet et par dage efter fødslen sidste år og snart vil endnu et barn skulle stå i samme situation som de andre 3. De savner deres børn uendelig meget,børnene savner deres forældre,savnet til et barn eller en forældre man ikke kan se når man har lyst kan være/er rigtig stort.
De er overbevist om at de får lov til at beholde hvertfald et barn,og de bliver ved med at gøre hende gravid til kommunen overgiver sig,-men sker det overhovedet? Der er jo en grund til at de andre 3 er anbragte ,jeg kender ikke grunden men den eksistere vel ellers ville børnene jo ikke være anbragt 
Kan hun ikke blive tvangssteriliseret eller sådan noget?
Jeg forstår ingenting af den her sag.. Har enormt svært ved at sige tillykke og wee og alt det der! For jeg føler det modsatte. Chancen for at barn nummer 4 bliver anbragt efter fødslen er vel stor når de andre 3 blev anbragt?
Hvis det lød rodet,så undskyld 
Desværre kan man ikke tvangssteralisere 
I nogle tilfælde ønsker man ellers virkelig de kunne/måtte...
Men mine forældre er plejeforældre og har været længe og de er jo så i sådan en netværksgruppe.. Hvor der er af lign historie hos en af de andre forældre. Moderen har vidst heldigvis sagt ja til på anbefaling at tage imod en steralision! Men de skal desværre selv gå med til det...
Men forstår dig fuldt ud - må virkelig ikk være sjovt og stå på sidelinjen og se til på... Hvorfor forstår sådan nogle mennesker ikk bare at det er "synd for børnene" og ikke for dem selv.
Anmeld