Shibby skriver:
Okay..Hmm..Måske det med at man visker tavlen ren og starter forfra er grunden til at de bliver ved hvis de altså betragter et nyt barn som en ny chance ..hmm.. Jeg tror det kan være sådan det hænger sammen! Tvivler på at kommunen anbringer 3 børn uden en reel grund. De bor i rækkehus,de har bil,de har et pænt hjem,moren ser spciel ud,virker speciel,faren lesber,men thats it. Man kan jo godt give børn et godt hjem selvom man ikke er helt som andre oppe i hovedet og lesber.. Der må bare være noget andet,og det irritere mig at jeg ikk ved hvorfor!
Ja jeg tror de holder drømmen om en familie i live ved, at blive ved.... Det er faktisk ret sørgeligt/ synd for dem et eller andet sted, for det viser jo at de slet ikke vil erkende de problemer der er.
Og jeg tror da, at hvis det bare var et eller andet de var uenige med kommunen om, så ville de nok ikke være blege for, at dele det med andre (eks. dig) men når nu de ikke taler åbent om årsagen til tvangsfjernelserne så må det være noget ret alvorligt.
Man kan se speciel ud, lesbe, have et pænt hjem og stadig være psykisk ustabil på den ene eller anden måde - det er ofte dem der netop har de pæne hjem der ligesom skjuler problemerne og viser folk det de vil se. Jeg kendte engang en alkoholisk kvinde hvis hjem var præget af renlighed, hygge og hjertevarme - man kunne ikke i sin vildeste fantasi forestille sig, at hun var alkoholiker... Men det var noget hun sørgede for, at have styr på så ingen kunne sætte en finger på noget 
Anmeld