Kattekyllingen, 20+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

NoName

kitty skriver:

SÅ! Nu prøver vi noget nyt - mest fordi jeg ikke orker at smide tøjet I får simpelthen et mavebillede MED tøj og MED ansigt.. Tadaaaa! Dovenskaben længe leve, ikke?

Det går godt! MD igår gik rigtig fint! Vægten siger +3,3 og jeg er fint tilfreds! Jeg har det godt. Er tidligt træt om aftenen og får en anelse plukveer når jeg går for hurtigt gennem trapperne. Men det er til at leve med!

Har ferie i denne uge, og havde mægtig mange planer om aaaalt det jeg skulle nå. Jeg er kun nået til at sove længe og spise frokost med veninderne.. Det var også det bedste på to-do listen

Nå, men her er vi:

Og i ser bare så godt ud begge to.... WOW altså, så flot så flot...

Piiiiift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Snuske1985

Hej AK.... Du ser bare kanon godt ud... Super smuk babyhule.. og den er vel os en go pude for India?!

Knus

Anmeld

7. februar 2011

Fru Nielsen

Hvor skønt at der lige kommer et billede hvor man også kan se den stolte gravide kvinde.... Og hvor du stråler, du er så smuk!!

Anmeld

7. februar 2011

otlitrom

Snuske1985 skriver:

Hej AK.... Du ser bare kanon godt ud... Super smuk babyhule.. og den er vel os en go pude for India?!

Knus

India bruger den mere som hoppepude, og det føles ærlig talt ikke så rart! Der er krudt i måsen på den kat!

Anmeld

7. februar 2011

otlitrom

Tusind tak for alle de søde beskeder allesammen!

Anmeld

7. februar 2011

Valle81

kitty skriver:

SÅ! Nu prøver vi noget nyt - mest fordi jeg ikke orker at smide tøjet I får simpelthen et mavebillede MED tøj og MED ansigt.. Tadaaaa! Dovenskaben længe leve, ikke?

Det går godt! MD igår gik rigtig fint! Vægten siger +3,3 og jeg er fint tilfreds! Jeg har det godt. Er tidligt træt om aftenen og får en anelse plukveer når jeg går for hurtigt gennem trapperne. Men det er til at leve med!

Har ferie i denne uge, og havde mægtig mange planer om aaaalt det jeg skulle nå. Jeg er kun nået til at sove længe og spise frokost med veninderne.. Det var også det bedste på to-do listen

Nå, men her er vi:

Du ligner en engel

Anmeld

7. februar 2011

smokin

kitty skriver:

Nå, men her er vi:

du ser dejlig ud. Rund og glad 

Anmeld

7. februar 2011

otlitrom

Valle81 skriver:

Du ligner en engel

Valle, det må man ikke sige til en hormonella! Tak!

Anmeld

7. februar 2011

otlitrom

Zette skriver:

du ser dejlig ud. Rund og glad 

Tak! Og nu er jeg ikke så hemmelig mere

Anmeld

7. februar 2011

tioyv

kitty skriver:

Nå, men her er vi:

ihh hvor er du altså flot, skøn mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.