Kattekyllingen, 20+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

smokin

kitty skriver:

Tak! Og nu er jeg ikke så hemmelig mere

hemmelig? jeg har været væk.... så forstår det ikke helt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Valle81

kitty skriver:

Valle, det må man ikke sige til en hormonella! Tak!

Fra en hormonella til en anden, så ligner du altså en engel:0)

Du ser så blid ud, og den fine runde mavse, som bare vokser - og derinde ligger et vidunder, som ja - får en engel til mor:0)

Anmeld

7. februar 2011

otlitrom

Zette skriver:

hemmelig? jeg har været væk.... så forstår det ikke helt.

nå, så var det nok ikke dig der skrev det Der var en der nævnte i en tråd (tror det var en "hvem husker du for hvad") at jeg var hemmelighedsfuld og ikke viste billeder af mig selv.. Men det var så ikke dig. Pyt skidt

Velkommen tilbage!!

Anmeld

7. februar 2011

otlitrom

Valle81 skriver:

Fra en hormonella til en anden, så ligner du altså en engel:0)

Du ser så blid ud, og den fine runde mavse, som bare vokser - og derinde ligger et vidunder, som ja - får en engel til mor:0)

Årh.... Hvor er du sød! tusind tak!!

Anmeld

7. februar 2011

smokin

kitty skriver:

nå, så var det nok ikke dig der skrev det Der var en der nævnte i en tråd (tror det var en "hvem husker du for hvad") at jeg var hemmelighedsfuld og ikke viste billeder af mig selv.. Men det var så ikke dig. Pyt skidt

Velkommen tilbage!!

okay, jeg har ikke skrevet herinde i flere måneder. Har haft travlt med at nyde Malou  Men jeg forstår jo slet ikke at du har været hemmelig, for du er da vildt smuk 

Anmeld

7. februar 2011

Valle81

kitty skriver:

Årh.... Hvor er du sød! tusind tak!!

Det var så lidt

Anmeld

7. februar 2011

smokin

er det katten der hedder india eller babyen?

Anmeld

7. februar 2011

otlitrom

Zette skriver:

okay, jeg har ikke skrevet herinde i flere måneder. Har haft travlt med at nyde Malou  Men jeg forstår jo slet ikke at du har været hemmelig, for du er da vildt smuk 

Så husker jeg bare forkert. Skidt. Præ-ammehjerne Det lyder også dejligt at tage sig tid til Malou. Jeg glæder mig til det bliver min tur!

Jeg har været hemmelig pga. vores behandlingshistorie.  Fordi ikke alle kendte til det, og hvis det nu ikke gik, så var det nemmere at gemme sig.. Men det gik, så nu er intet hemmeligt længere!

Anmeld

7. februar 2011

otlitrom

Zette skriver:

er det katten der hedder india eller babyen?

Det er katten Babyen har ikke noget navn endnu.. Vi kan ikke blive enige!

Anmeld

7. februar 2011

smokin

kitty skriver:

Det er katten Babyen har ikke noget navn endnu.. Vi kan ikke blive enige!

hvilken slags baby gemmer maven på? Jeg synes India er sødt. 

Det kunne jeg faktisk godt finde på at kalde min næste datter (for jeg har bestilt en ny datter  vi kan nemlig ikke finde på nogle drengenavne overhovedet )

Ikke at jeg planlægger at få endnu et barn lige nu... men når det sker... så skal det være en pige igen... måske en Smilla...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.