Kattekyllingen, 20+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Ih jeg kunne tænke mig at have ligeså flotte øjne som dig!! Det lyder til at være nogle dejlige ting du har nået - og hey, du har jo to dage endnu til at nå resten, eller fortsætte med at sove længe Eller lave ugler

Smuuuuk mave som sædvanlig, og det er altså cool at vægten stadig ikke er steget mere!

Tak, søde! Jeg glææææder mig til at skulle lave ugler. Men jeg burde måske pakke lidt først Og så mangler jeg en vigtig ingrediens til de ugler - strygejernet! Sådan et ejer vi ikke! haha!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Tak, søde! Jeg glææææder mig til at skulle lave ugler. Men jeg burde måske pakke lidt først Og så mangler jeg en vigtig ingrediens til de ugler - strygejernet! Sådan et ejer vi ikke! haha!

Arj din tosse! Dét sender jeg altså ikke til dig... Men havde godt nok overvejet, inden aftalen kom i stand, bare at lave nogle til dig og sende dem, for det er så hyggeligt at lave... det kunne jeg jo godt have gjort!

Omvendt har du jo liiige et par uger til at nå at fremskaffe et strygejern i

Anmeld

2. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Arj din tosse! Dét sender jeg altså ikke til dig... Men havde godt nok overvejet, inden aftalen kom i stand, bare at lave nogle til dig og sende dem, for det er så hyggeligt at lave... det kunne jeg jo godt have gjort!

Omvendt har du jo liiige et par uger til at nå at fremskaffe et strygejern i

Haha, nej, det er så i orden! Jeg må stjæle min fars - det opdager han nok ikke Jeg glæder mig til at perle. Det er maaange år siden sidst!

Anmeld

2. februar 2011

blomst84

Hvor er du bare smuk!! og du har de der gravid-øjne, som stråler på en speciel måde. Dejlig din scanning gik godt og at din lille baby har det godt i hulen

Anmeld

2. februar 2011

otlitrom

Hvor er du bare smuk!! og du har de der gravid-øjne, som stråler på en speciel måde. Dejlig din scanning gik godt og at din lille baby har det godt i hulen

Hihi, jeg synes bare jeg ser træt ud, men det kan da være det er "gravid-øjnene" så

Ja, det er dejligt den lille har det godt. Så kan vi ikke ønske mere!

Håber det går godt med Jeres pige?

Anmeld

2. februar 2011

blomst84

kitty skriver:

Hihi, jeg synes bare jeg ser træt ud, men det kan da være det er "gravid-øjnene" så

Ja, det er dejligt den lille har det godt. Så kan vi ikke ønske mere!

Håber det går godt med Jeres pige?

Jamen det går rigtig rigtig godt hun er en nem lille pige som bare stortrives og tiden flyver bare afsted... I morgen skal vi til 5 ugers undersøgelse, 5 uger??? Det går bare så stærkt

Anmeld

2. februar 2011

otlitrom

blomst84 skriver:

Jamen det går rigtig rigtig godt hun er en nem lille pige som bare stortrives og tiden flyver bare afsted... I morgen skal vi til 5 ugers undersøgelse, 5 uger??? Det går bare så stærkt

5 uger??!! Hvorfor er det lige en graviditet går SÅ langsomt, og så løber tiden, når de kommer til verden? Jeg synes det burde være omvendt!

Dejligt hun har det godt!

Anmeld

2. februar 2011

twinny

Ej en fin mave du har...

Anmeld

2. februar 2011

Najsen86

Fra nu af synes jeg du altid skal tage billede med ansigt.. du er bare rigtig smuk

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Najsen86 skriver:

Fra nu af synes jeg du altid skal tage billede med ansigt.. du er bare rigtig smuk

Tak, det var sødt sagt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.