Kattekyllingen, 20+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

joojoo

kitty skriver:

SÅ! Nu prøver vi noget nyt - mest fordi jeg ikke orker at smide tøjet I får simpelthen et mavebillede MED tøj og MED ansigt.. Tadaaaa! Dovenskaben længe leve, ikke?

Det går godt! MD igår gik rigtig fint! Vægten siger +3,3 og jeg er fint tilfreds! Jeg har det godt. Er tidligt træt om aftenen og får en anelse plukveer når jeg går for hurtigt gennem trapperne. Men det er til at leve med!

Har ferie i denne uge, og havde mægtig mange planer om aaaalt det jeg skulle nå. Jeg er kun nået til at sove længe og spise frokost med veninderne.. Det var også det bedste på to-do listen

Nå, men her er vi:

waw det er også en flot mave :-) Og du ligner en som holder din figur samtidig uden ngn former for ekstra lag heh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Snuske1985

kitty skriver:

India bruger den mere som hoppepude, og det føles ærlig talt ikke så rart! Der er krudt i måsen på den kat!

Okay ja det kan jeg da godt forestille mig ik er så rart...  Tosse kat.. Så hellere la hende hoppe i kasserne..

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

Snuske1985 skriver:

Okay ja det kan jeg da godt forestille mig ik er så rart...  Tosse kat.. Så hellere la hende hoppe i kasserne..

Det gør hun også på fuld tid, nu hvor vi skal flytte!

På den ene kasse står der "workstation", fordi der har været en computer i. Og ja, vi kalder den India Workstation, for det er det første hun lige skal tjekke om morgenen, når hun står op - arbejdspladsen!

Vi er meget glade for at vi måtte få hende, Signe!

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

joojoo skriver:

waw det er også en flot mave :-) Og du ligner en som holder din figur samtidig uden ngn former for ekstra lag heh

Tak, det var pænt skrevet. Jeg synes lige så stille det begynder at snige sig om på ryggen, men jeg håber det ikke

Anmeld

8. februar 2011

Kay

kitty skriver:

SÅ! Nu prøver vi noget nyt - mest fordi jeg ikke orker at smide tøjet I får simpelthen et mavebillede MED tøj og MED ansigt.. Tadaaaa! Dovenskaben længe leve, ikke?

Det går godt! MD igår gik rigtig fint! Vægten siger +3,3 og jeg er fint tilfreds! Jeg har det godt. Er tidligt træt om aftenen og får en anelse plukveer når jeg går for hurtigt gennem trapperne. Men det er til at leve med!

Har ferie i denne uge, og havde mægtig mange planer om aaaalt det jeg skulle nå. Jeg er kun nået til at sove længe og spise frokost med veninderne.. Det var også det bedste på to-do listen

Nå, men her er vi:

nøj hvor er du flot... og man kan bare se du stråler... og hvor er maven fin

Anmeld

9. februar 2011

Snuske1985

kitty skriver:

Det gør hun også på fuld tid, nu hvor vi skal flytte!

På den ene kasse står der "workstation", fordi der har været en computer i. Og ja, vi kalder den India Workstation, for det er det første hun lige skal tjekke om morgenen, når hun står op - arbejdspladsen!

Vi er meget glade for at vi måtte få hende, Signe!

HA HA herligt dyr....  

Vi er glade for at hun har det godt... !! At hun er kommet i et hjem med 2 fantastiske mennesker der holder så meget af hende... Det var det vigtigste for os..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.