Kattekyllingen, 20+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Moar2011

Fiiin mavse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

otlitrom

Babyklar skriver:

Fiiin mavse

Taaark Jeg er også glad for den!

Anmeld

3. februar 2011

Lou87

kitty skriver:

SÅ! Nu prøver vi noget nyt - mest fordi jeg ikke orker at smide tøjet I får simpelthen et mavebillede MED tøj og MED ansigt.. Tadaaaa! Dovenskaben længe leve, ikke?

Det går godt! MD igår gik rigtig fint! Vægten siger +3,3 og jeg er fint tilfreds! Jeg har det godt. Er tidligt træt om aftenen og får en anelse plukveer når jeg går for hurtigt gennem trapperne. Men det er til at leve med!

Har ferie i denne uge, og havde mægtig mange planer om aaaalt det jeg skulle nå. Jeg er kun nået til at sove længe og spise frokost med veninderne.. Det var også det bedste på to-do listen

Nå, men her er vi:

Altid helt mærkeligt li og få sat ansigt på folk, men lurede jo li din profil lidt.. HVOR ER DU FLOT
OG SUUUUPER FIN MAVE - glæd dig.. fra nu af går det bare super stærkt (kan huske jeg selv startede med og få bulen fra deromkring)

Og du er lige så heldig som jeg kan jeg se, ingen uren hud
Du er virkelig flot - du stråler bare...

SUK - sådan et billede får mig til og længes efter min mave igen
Hihi.. men den/hun ligger jo nu så også så sødt her og sover i barnevognen.. så mon ikk jeg overlever..

Anmeld

3. februar 2011

Becks

Sødeste Anna - Jeg har sagt det før, og siger det igen - Du er SÅ smuk..

Og sikken stor og fin hulen er blevet, er sikker på KK ligger derinde og hygger sig 

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Lou87 skriver:

Altid helt mærkeligt li og få sat ansigt på folk, men lurede jo li din profil lidt.. HVOR ER DU FLOT
OG SUUUUPER FIN MAVE - glæd dig.. fra nu af går det bare super stærkt (kan huske jeg selv startede med og få bulen fra deromkring)

Og du er lige så heldig som jeg kan jeg se, ingen uren hud
Du er virkelig flot - du stråler bare...

SUK - sådan et billede får mig til og længes efter min mave igen
Hihi.. men den/hun ligger jo nu så også så sødt her og sover i barnevognen.. så mon ikk jeg overlever..

Nej, ikke mere uren hud end at det lige kan dækkes. Heldigvis

Jeg synes maven har struttet læænge, så den må egentlig gerne holde pause med at vokse. Men bliver den ved, så gør den bare det. Jeg kan jo ikke bestemme alligevel

Og ja, det er altid sjovt at sætte ansigt på folk. Jeg har været meget anonym, da folk i omgangskreds og familie ikke har kendt til vores behandlingsforløb. Men nu ér miraklet jo sket, så må I godt se, hvem jeg er

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Tutter skriver:

Sødeste Anna - Jeg har sagt det før, og siger det igen - Du er SÅ smuk..

Og sikken stor og fin hulen er blevet, er sikker på KK ligger derinde og hygger sig 

Tak Tutter! Jeg tror også den hygger sig derinde. Den begynder at sparke rigtigt nu, ikke kun rulle rundt!

Jeg glæder mig til det bliver din tur

Anmeld

3. februar 2011

Lou87

kitty skriver:

Nej, ikke mere uren hud end at det lige kan dækkes. Heldigvis

Jeg synes maven har struttet læænge, så den må egentlig gerne holde pause med at vokse. Men bliver den ved, så gør den bare det. Jeg kan jo ikke bestemme alligevel

Og ja, det er altid sjovt at sætte ansigt på folk. Jeg har været meget anonym, da folk i omgangskreds og familie ikke har kendt til vores behandlingsforløb. Men nu ér miraklet jo sket, så må I godt se, hvem jeg er

Åhh jeg syntes det var så dejligt den bare voksede og voksede

Det er da også heeelt forståeligt..
Man gider nok helst ikk blive spurgt og spurgt af hele familien og vennekredsen imens man er igang med og prøve.

Anmeld

3. februar 2011

Lotus86

Whut whuuu... Super flot du er, og sååå fin mave

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Lotus86 skriver:

Whut whuuu... Super flot du er, og sååå fin mave

Tak! Hvornår har vi sidst set din? Er der noget jeg har overset?

Anmeld

3. februar 2011

Lotus86

kitty skriver:

Tak! Hvornår har vi sidst set din? Er der noget jeg har overset?

Neej jeg har været lidt doven på det sidste, men runder 20+0 i morgen, så kunne være jeg skulle tage mig sammen der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.