Tyk! hvem? mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Becks

Hold nu kæft hvor er hun lækker Lisbeth! Lige til og trutte på, spise og dikke dikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

linemus

Ej, hvor er hun dejlig at se på - som altid Hun er bare en charmetrold. Jeg elsker, at babyer kan have elastikker midt på armen, hvor der slet ikke er noget led Det havde Sofie også i starten. Nu er hun et bette vips på 7,8 kg - hun har 9 mdrs.-dag i dag Det går for stærkt, ikke?!

Knus Line

Anmeld

4. februar 2011

Sommerfuglelarven

Hvor er hun sød, men det er godt nok vildt at hun er SÅ stor (ikke ondt ment)

Min datter på knap 5 år er 114 cm høj og vejer ca 18 kg, så hende når hun da snart at indhendte

Anmeld

4. februar 2011

Maise

ihh hvor er hun lækker, fantastisk baby.

JA håber da at det bare er fordi hun er glad for mad at hun er en tyk trunte. Min pige var i efteråret også ret så tyk, men har tabt det igen da hun begyndte at gå og har været syg ( roskilde, streptokokker og nu mellemørebetændelse - alt indenfor 1 måned) hun er lige startet i vuggestue, sååååååå det var forventet.

hvor gammel er hun ??

maise - der elsker tykke babyer

Anmeld

4. februar 2011

Maise

lisbeth2910 skriver:

Hun har lige lært det, og det ser bare så sødt ud. I nat da hun vågnede lå hun og klappede da jeg kom ind til hende. Så kan man altså ikke lade være med at grine selv om klokken er lort om natten

hahahha så fantastisk når de gør det. Clara kan og finde på at klappe og vinke til mig, står op i tremmesengen, og når jeg kommer klapper, vinker og kaster hun sig ned i sengen og skraldgriner.

Anmeld

4. februar 2011

Vidunderligeunger

hehe, jeg kan ikke helt lade være og smile når jeg ser billeder af søde dejlige Elina specielt når jeg tænker på, Alberte er født samme tid hehe... 
hun vejer 8.9 og er 73 cm  

Anmeld

4. februar 2011

Fru Hansen

Dejlig og charmerende tøs du har.

Jeg vil da lige fortælle dig at jeg som dagplejer har set en del børn med mange elastikker når de starter i dagplejen, og langt de fleste er normalvægtige eller tæt på når de stopper i dagplejen.

Især er der en stor fordel ved vægten når barnet bliver syg, det gør ikke noget at man har lidt at give af, for børn er hurtige til at tabe sig under sygdom.

Udfordringen kan ligge i at hun har brug for lidt ekstra hjælp i forhold til det motoriske men det lyder jo til at i allerede er obs på det.

Anmeld

4. februar 2011

Troldemommi

hvor er hun bare dejlig :-) små børn skal have elastikker, jo flere jo bedre :-)

Anmeld

4. februar 2011

LISBETH:-)

linemus skriver:

Ej, hvor er hun dejlig at se på - som altid Hun er bare en charmetrold. Jeg elsker, at babyer kan have elastikker midt på armen, hvor der slet ikke er noget led Det havde Sofie også i starten. Nu er hun et bette vips på 7,8 kg - hun har 9 mdrs.-dag i dag Det går for stærkt, ikke?!

Knus Line

Jo alt alt for stærkt  

Anmeld

4. februar 2011

LISBETH:-)

Maise skriver:

ihh hvor er hun lækker, fantastisk baby.

JA håber da at det bare er fordi hun er glad for mad at hun er en tyk trunte. Min pige var i efteråret også ret så tyk, men har tabt det igen da hun begyndte at gå og har været syg ( roskilde, streptokokker og nu mellemørebetændelse - alt indenfor 1 måned) hun er lige startet i vuggestue, sååååååå det var forventet.

hvor gammel er hun ??

maise - der elsker tykke babyer

Puha hold da helt op det var ikke så lidt sygdom.

Hun er 8 mdr og 1 uge ca. Hun er fra 25. maj

Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.