Børneopsparing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Malthesmoar

Har stemt blankt

Jeg indbetaler, når jeg har lyst og overskud på kontoen til det

Mvh Susanne

www.personligebamser.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

trunte89

Vi sætter 100kr ind om måneden. Min mor har en bedsteforældre opsparing til hende, også på 100 kr pr måned.
Derud over har vi snakket om, at lave en opsparing til konfirmation når hun starter skole.

Anmeld

2. februar 2011

CeViss

Jeg sætter 75 kroner ind om måneden på Benjamins børneopsparing som er lukket til han bliver 18 år.

Og 500 kroner hver gang vi får børnepenge. 

Og 75 kroner ind om måneden på hans konfirmationsopsparing som selvfølgelig skal bruges til når han skal konfirmeres.

Og så har min mor lavet en bedsteforældre opsparing som hun også sætter lidt ind på hver månede.

Anmeld

2. februar 2011

*Sofie*

Hvor er det bare super fedt, at der er så mange der har svaret
I har givet mig en masse rigtig gode idéer!

Anmeld

2. februar 2011

Kala

Jeg har stemt blankt, da vi ikke indbetaler et fast beløb i måneden. Vi sætter penge ind når vi har lyst...

Anmeld

2. februar 2011

Anonym

tinasmor skriver:

Men hvis I tager pengene ud om 20 år, kommer I så ikke til at betale meget i gebyr for at hæve en pensionsopsparing før tid?

ja det skulle man jo faktisk tro... Men jeg tror det er fordi min mand er lige knap 50 når det er, og så ville det være okay.. Men vi kan ikke bruge af dem inden så vidt jeg husker.. :-) Vi fik i hvert fald lovet at disse gebyre ikke kom på..

Anmeld

2. februar 2011

Chamomile

MIne forældre har lavet en børneopsparing, hvor der om året indsættes 3000,- dem kan hun få udbetalt når hun er 21 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.