Børneopsparing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har dit/dine barn/børn en børneopsparing?Hvis ja, hvor meget indbetaler I så hver måned?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.640 visninger
56 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2011

*Sofie*

Hej med jer

Jeg er lidt nysgerrig. Har jeres børn en børneopsparing?
Malou ska ha en...har ikk fået oprettet en endnu, men nu ska det være Jeg kan bare ikke blive enig med mig selv om , hvor meget jeg ska indbetale.
Så derfor ville jeg lige lufte dette spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

*Sofie*

Mystisk...de sidste tre svarmuligheder kom ikk med...
Det sku også ha være muligt at svare
- Indbetaler mere end 500 kr
- Nej mit/mine barn/børn har ikk nogen børneopsparing
- Andet

Sorry

Anmeld

2. februar 2011

Ryberg

Lasse har en børneopsparing, og vi sætter fast 250 kr ind pr. måned

man må jo kun indskyde 3000 kr. ind på den om året..

Anmeld

2. februar 2011

sarulee

Jeg har stemt 100-200, vi indbetaler 200 kr om måneden. Man er jo nødt til at tænke lidt fremad og nu er nummer 2 jo på vej som jo så også skal ha 200 om måneden.

Anmeld

2. februar 2011

otlitrom

Jeg har ikke født endnu. Men planen er at sætte 75 kr ind om måneden. Den skal være spærret til barnet er 18. hvis vi betaler ind alle måneder, så giver det et beløb på 16200.

Vi har valgt måske at sætte det lidt lavt. Men der skal være plads til at betale for en bror eller en søster på et tidpunkt..

Anmeld

2. februar 2011

saxa

KittyGirl skriver:

Lasse har en børneopsparing, og vi sætter fast 250 kr ind pr. måned

man må jo kun indskyde 3000 kr. ind på den om året..

Det samme her til Yasmin - Oliver skal have oprettet en i næste uge - når han er blevet døbt, med det samme beløb..

Anmeld

2. februar 2011

tinasmor

Vi betaler 250 kr. pr måned til den børneopsparing vi har i banken (den hvor der er et max beløb om året) og ud over den så betaler vi samlet ca 250 kr. hver til hende til en Pondus opsparing. Derudeover har vi en lille konto (vores egen) hvor det kun er 50 kr hver om måneden, det skal gå til kørekort og konfirmation. Når der kommer en lillesøster, skal vi reducerer en smule. på Pondus kontoen.

Anmeld

2. februar 2011

Anonym

Jeg sætter 150 kr ind i måneden og den er lukket til han er 18 år. Derudover har han en "bedsteforældrekonto" hvor mine forældre hver sætter 100 kr ind i måneden til han er 18. Det var hans dåbsgave fra dem

Anmeld

2. februar 2011

*Sofie*

Ih, tusind tak for alle jeres svar

Anmeld

2. februar 2011

*Sofie*

tinasmor skriver:

Vi betaler 250 kr. pr måned til den børneopsparing vi har i banken (den hvor der er et max beløb om året) og ud over den så betaler vi samlet ca 250 kr. hver til hende til en Pondus opsparing. Derudeover har vi en lille konto (vores egen) hvor det kun er 50 kr hver om måneden, det skal gå til kørekort og konfirmation. Når der kommer en lillesøster, skal vi reducerer en smule. på Pondus kontoen.

Det er da egentlig ret smart at ha en anden konto til kørekort osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.