bruger I potte til ungerne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2008

Hyner

bette skriver:

Hyner skriver:

bette skriver:

nej men har købt sådan en dims til at sætte over toilettet.. altså en potte som der er hul igennem haha.8D

men har dog ik taget den i brug endnu.
tror bare mikkel ville glo sært på mig hvis jeg satte ham derop..

han mener jo at alle ting skal ned i toilettet.. så måske han ville være bange for at han skulle ende som et af vores æggebære gjorde.. skyllet ud i toilettet... :S

Ja det ville jo ikke være så sjovt.... Men mon ikke han finder en mening engang???

heh jo kan da godt være.. måske man skulle prøve for sjov inden han skal i bad næste gang.. :D

Så tror jeg ikke du får ham derop at sidde igen....

Men jo det ville da se herre grineren ud:))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

bette

Hyner skriver:

bette skriver:

Hyner skriver:

bette skriver:

nej men har købt sådan en dims til at sætte over toilettet.. altså en potte som der er hul igennem haha.8D

han mener jo at alle ting skal ned i toilettet.. så måske han ville være bange for at han skulle ende som et af vores æggebære gjorde.. skyllet ud i toilettet... :S

Ja det ville jo ikke være så sjovt.... Men mon ikke han finder en mening engang???

heh jo kan da godt være.. måske man skulle prøve for sjov inden han skal i bad næste gang.. :D

hvorfor tror du ik det??

Anmeld

22. september 2008

Hyner

bette skriver:

Hyner skriver:

bette skriver:

Hyner skriver:

bette skriver:

hvorfor tror du ik det??

Hvis han nu belv forskrækket måske lidt bange.. Det er jo et stort hul at lande i....

Anmeld

22. september 2008

bette

Hyner skriver:

bette skriver:

Hyner skriver:

bette skriver:

Hyner skriver:

bette skriver:

hvorfor tror du ik det??

Hvis han nu belv forskrækket måske lidt bange.. Det er jo et stort hul at lande i....

hahhaa skulle lige fatte den.. 8D8D

Anmeld

22. september 2008

bette

ahh mente nu bare at han skulle sidde på "potten".. og ikke vaskes i toilettet.. haha8D

Anmeld

22. september 2008

Hyner

bette skriver:

ahh mente nu bare at han skulle sidde på "potten".. og ikke vaskes i toilettet.. haha8D

Harh harh..... Ja oki selvfølgelig..... Sæt du ham bare PÅ toilettet:))

Sikke en misforståelse... Er vidst træt(L)

Anmeld

22. september 2008

bette

Hyner skriver:

bette skriver:

Harh harh..... Ja oki selvfølgelig..... Sæt du ham bare PÅ toilettet:))

Sikke en misforståelse... Er vidst træt(L)

haha er vist også lidt træt i den anden ende her;)

Anmeld

22. september 2008

Loggidut

tif har brugt hendes en eneste gang...jeg er så dårlig til at huske det...doooh...men ja vi burde være begyndene og jeg har skam også købt potte...men glemmer som sagt:$

Anmeld

22. september 2008

Tikki

hmmm..nej, jeg synes det er rimeligt for tidligt med pottetræning. Selvom jeg også er pædagog, så har jeg lidt end anden holdning til pottetræning.
Sådan rent kropsmæssigt, kan man først forvente af et barn, at det skal kunne kontrollere sin afføring- og tissefunktion ved 3 års alderen og man kan så hurtigt komme til at presse det til noget, det ikke er i stand til og derved komme til at give barnet et underligt og anstrængt forhold til dét at skulle give slip og gå på toilettet. Så længe det er en del af en leg, mener jeg det er ok at sidde på potten, men ren pottetræning, synes jeg Iza skal skånes for, indtil hun selv melder, at hun er klar til at smide bleen og selv føler hun kan kontrollere det hele. Det kan så nemt blive et nederlag. Som regel synes jeg det starter med, at børnene fortæller de har tisset/lavet i bleen og næste fase er så, at de fortæller, at de skal tisse/lave...og så vil jeg begynde pottetræningen.....Så vi venter her ;)

Anmeld

22. september 2008

Loggidut

ark, ja jeg kan i grunden godt se det her får forkert klang...altså vi pottetræner ikke for at hun skal lave noget som helst, slet ikke...mere en øvelse i at man kan sidde der f.eks mens man venter på badevandet bliver klar...ork nej jeg forventer slet ikke tif kan noget i den retning endnu...

kun at hun bliver fortrolig med monstrommet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.