bruger I potte til ungerne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
32 svar
0 synes godt om
22. september 2008

Hyner

Jeg købte en pottestol i lørdags efter lidt samtaletid med min mummi...
Emma har haft en ordenlig gevinst med den, men ikke tisset... Dog sidder hun behageligt og kigger i sine bøger....
Ja det har hun skam fra sin far:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

Tynen

Har faktisk slet ikke tænkt på det :)

Er det nu man begynder at "træne" dem i det?

Anmeld

22. september 2008

Hyner

Det ved jeg ikke om det er nu.... Men min Mummi er børnehavepedagog og mener at de ikke tager skade af at træne... Men min mor har jo altid ret, så det gør jeg:))(L) Eller mors ord er LOV...(L)(C)

Anmeld

22. september 2008

Tynen

Hyner skriver:

Det ved jeg ikke om det er nu.... Men min Mummi er børnehavepedagog og mener at de ikke tager skade af at træne... Men min mor har jo altid ret, så det gør jeg:))(L) Eller mors ord er LOV...(L)(C)

Haha :)

Jeg er sådan lidt trodsig i det- Hvis min mor siger at man skal gøre sådan og sådan, vil jeg for alt i verden undgå at gøre det sådan.
KAN SELV! VIL SELV!
(Gad vide hvorfor Stella mon har tildens til denne adfærd ;) )

Anmeld

22. september 2008

Kaufie

Har en potte - men kun fordi den kom i et sæt med badekar og smæk....

Kan man virkelig pottetræne allerede??? Vildt nok...

Anmeld

22. september 2008

Hyner

Tynen skriver:

Hyner skriver:

Haha :)

Jeg er sådan lidt trodsig i det- Hvis min mor siger at man skal gøre sådan og sådan, vil jeg for alt i verden undgå at gøre det sådan.
KAN SELV! VIL SELV!
(Gad vide hvorfor Stella mon har tildens til denne adfærd ;) )

Ja kan selv og vil selv.... Den har jeg skam også... Meeen hun må da vide lidt om det den gamle...

Anmeld

22. september 2008

Hyner

Kaufie skriver:

Har en potte - men kun fordi den kom i et sæt med badekar og smæk....

Kan man virkelig pottetræne allerede??? Vildt nok...

Tjo det tror jeg da at man kan, om ikke andet så gører ungen fortroligt med at sidde på den...

Desuden så hjalp det Emma utroligt meget, da hun jo lider af hård mave... Så er der jo både tyngdekraft og ekstra krafter når man sidder som når man ligger..

Anmeld

22. september 2008

bette

nej men har købt sådan en dims til at sætte over toilettet.. altså en potte som der er hul igennem haha.8D

men har dog ik taget den i brug endnu.
tror bare mikkel ville glo sært på mig hvis jeg satte ham derop..

han mener jo at alle ting skal ned i toilettet.. så måske han ville være bange for at han skulle ende som et af vores æggebære gjorde.. skyllet ud i toilettet... :S

Anmeld

22. september 2008

Hyner

bette skriver:

nej men har købt sådan en dims til at sætte over toilettet.. altså en potte som der er hul igennem haha.8D

han mener jo at alle ting skal ned i toilettet.. så måske han ville være bange for at han skulle ende som et af vores æggebære gjorde.. skyllet ud i toilettet... :S

Ja det ville jo ikke være så sjovt.... Men mon ikke han finder en mening engang???

Anmeld

22. september 2008

bette

Hyner skriver:

bette skriver:

Ja det ville jo ikke være så sjovt.... Men mon ikke han finder en mening engang???

heh jo kan da godt være.. måske man skulle prøve for sjov inden han skal i bad næste gang.. :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.