Hvem ligner din søn/datter ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Lou87

TbCp skriver:

Hvad jeg har hørt er naturen så smart indrettet at den lille nyfødte oftes ligner far, simpelthen for at far skal føle et bånd og behovet for at beskytte.

Her er lidt forskellige af Liva og os... så bedøm selv

1 Far - Liva - mor

2 Liva (2670g) - mor (4300g)

3 Liva - far

4 Liva - mor

Øjj, den er svær med jer..
Der er godt nok mange ligheder ved jer begge

Det er så "mærkeligt" og sidde og se på billeder sådan, eller ja.. ved ikk om mærkeligt er det rigtige ord.. men man får sådan en helt underlig følelse indeni og se hvordan man ligner hinanden sys jeg  Og lighederne her er godt nok store!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Lou87

Heej piger ..

Nu får Oscar gang på gang af vide at han ligner sin far , og ingen har sagt han ligner mig Hvilket jeg syns han gør helt vildt !

Og jeg ved ikke hvorfor , men jeg blir lidt trist over det ... Det næsten hver dag altså . 

Så vil gerne vide hvem jeres søn/datter ligner mest .. Kom gerne med billeder af jer sammen

Ps... Ligner Oscar mig ????? 

Åhh det er synd du blir ked af det , det må du ikke
Det må da være dejligt dit barn ligner sin far , ham du elsker ?
Sådan har jeg det lidt . . Jeg smelter indeni når jeg sidder og kigger på min kæreste og min datter og kan se lighed

Men hun ligner meget os begge her synes vi . .  De fleste har sagt hun ligner faren , men med tiden er der flere der sys hun har mig lidt også . Vi ku se allerede på 3d scanningen inden hun kom , at hun havde arvet min såkaldte "røvhuls hage!" som jeg kalder den - altså min kløft på hagen hehe .

Her er lige lidt billeder

1/ Liva og jeg (nogen gange ska man li forestille mig hvis ikk mine briller er der, tager nogengange focus)

2/ Far og Liva (se også måden de sover på )

Hva synes i ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. januar 2011

Frøken J.

Synes faktisk han ligner dig mere end faren!

Er ikke i tvivl om, at vores fremtidige barn kommer til at ligne faren, for han er asiater, og de gener har det med at slå MEGET stærkt igennem

Anmeld

26. januar 2011

Millah

Heej piger ..

Nu får Oscar gang på gang af vide at han ligner sin far , og ingen har sagt han ligner mig Hvilket jeg syns han gør helt vildt !

Og jeg ved ikke hvorfor , men jeg blir lidt trist over det ... Det næsten hver dag altså . 

Så vil gerne vide hvem jeres søn/datter ligner mest .. Kom gerne med billeder af jer sammen

Jeg skulle passe min mands niece da hun var ca 3 månede på sygehuset, da hendes mor skulle opareres (staves) der blev jeg stoppet af et ældre par der liiiige skulle se prinsessen De står så og snakker om hvor smuk en baby hun er pga sit langt mørke hår, jeg siger bare at hun ligner sin far som så osse gør rigtig meget hvor efter, det ændre par siger nærmest i kor "hun ligner godt nok osse sin mor, det er nemt og se med de øjne og den næse"  Jeg var bare flad af grin da de gik igen, for vi er ikke i familie overhovedet, udover jeg er sammen med den lille prinsessen onkel

Nåede aldrig at få sagt at jeg ikke var moren da jeg skulle kæmpe for ikke at skrige af grin.

Og hvis jeg kunne finde ud af det, smed jeg egrne et billede af mig og prinsessen her ind, så mp i jo osse lige bedømme

Så op med humøret, der skal nok komme nogen der siger han ligner dig, det synes jeg ihvertfald

Anmeld

26. januar 2011

sandratobias

morethanperfect skriver:

Heej piger ..

Både mig og kæresten er enig... Han ligner helt klart dig... Zyz ikk han ligner sin far... 

Her ligner vores søn sin far.. 

Anmeld

26. januar 2011

Pige2009

Laura ligner sin far vildt meget - der er ingen tvivl om faderskabet der

Anmeld

26. januar 2011

TbCp

Lou87 skriver:

Øjj, den er svær med jer..
Der er godt nok mange ligheder ved jer begge

Det er så "mærkeligt" og sidde og se på billeder sådan, eller ja.. ved ikk om mærkeligt er det rigtige ord.. men man får sådan en helt underlig følelse indeni og se hvordan man ligner hinanden sys jeg  Og lighederne her er godt nok store!

Ja ik... der er rigtig mange ligheder.
Synes hun lignede sin far rigtig meget da hun var helt lille, men jo ældre hun bliver jo flere ligheder er der mellem hende og jeg.

Anmeld

26. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

TbCp skriver:

Hvad jeg har hørt er naturen så smart indrettet at den lille nyfødte oftes ligner far, simpelthen for at far skal føle et bånd og behovet for at beskytte.

Her er lidt forskellige af Liva og os... så bedøm selv

1 Far - Liva - mor

2 Liva (2670g) - mor (4300g)

3 Liva - far

4 Liva - mor

WOW din datter ligner dig ssindsyg meget

Anmeld

26. januar 2011

TbCp

Oliver&Troia <3 skriver:

WOW din datter ligner dig ssindsyg meget

Ja jeg synes især på det sidste billede

Det hvor vi begge er nyfødte er der vist liiiiidt stor forskel

Anmeld

26. januar 2011

ChatH

Her er alle tre en blandning.. dog har tøserne flest af mine træk og Valdemar har flest af farens træk. men han ligner dog også min bror helt vild.. så her er vi bare en stor blanding

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.