Heej piger ..
Nu får Oscar gang på gang af vide at han ligner sin far , og ingen har sagt han ligner mig
Hvilket jeg syns han gør helt vildt !
Og jeg ved ikke hvorfor , men jeg blir lidt trist over det ... Det næsten hver dag altså .
Så vil gerne vide hvem jeres søn/datter ligner mest .. Kom gerne med billeder af jer sammen 
Ps... Ligner Oscar mig ?????
Jeg skulle passe min mands niece da hun var ca 3 månede på sygehuset, da hendes mor skulle opareres (staves) der blev jeg stoppet af et ældre par der liiiige skulle se prinsessen
De står så og snakker om hvor smuk en baby hun er pga sit langt mørke hår, jeg siger bare at hun ligner sin far som så osse gør rigtig meget hvor efter, det ændre par siger nærmest i kor "hun ligner godt nok osse sin mor, det er nemt og se med de øjne og den næse"
Jeg var bare flad af grin da de gik igen, for vi er ikke i familie overhovedet, udover jeg er sammen med den lille prinsessen onkel 
Nåede aldrig at få sagt at jeg ikke var moren da jeg skulle kæmpe for ikke at skrige af grin.
Og hvis jeg kunne finde ud af det, smed jeg egrne et billede af mig og prinsessen her ind, så mp i jo osse lige bedømme 
Så op med humøret, der skal nok komme nogen der siger han ligner dig, det synes jeg ihvertfald 
Anmeld