Hvem ligner din søn/datter ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Oliver ligner sin far

Troia ligner mig

Lucas ligner sin far (min bonus dreng)

Lucia ligner hendes mor (min bonus datter)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

alle i min familie siger min søn linger mig men det noget han er kommet til!

Anmeld

26. januar 2011

>>Carina<<

Jeg kan sagtens se at Oscar er din :-) Det er umuligt at sige om han ligner sin far mere end han ligner dig, når nu vi ikke kan se faren :-)

Her siger de fleste at Magnus ligner mig. Men nogen siger også at han begynder at ligne far mere og mere.

Jeg syns også han ligner mig mest men han er vist en god blanding når alt kommer til alt.

I kan selv bedømme om han ligner mor eller far!?? :-)

Anmeld

26. januar 2011

morethanperfect

Carina1984 skriver:

Jeg kan sagtens se at Oscar er din :-) Det er umuligt at sige om han ligner sin far mere end han ligner dig, når nu vi ikke kan se faren :-)

Her siger de fleste at Magnus ligner mig. Men nogen siger også at han begynder at ligne far mere og mere.

Jeg syns også han ligner mig mest men han er vist en god blanding når alt kommer til alt.

I kan selv bedømme om han ligner mor eller far!?? :-)

Jeg syns han ligner dig mest .. 

Der er et billede af Oscar og hans far på side to eller 3 i denne debat

Anmeld

26. januar 2011

misslea

Jamen her er lidt billeder....

døm selv

Jeg synes Wilma ligner os begge... hun har fået lidt fra os hver!! Men det sjove er, at Martin og jeg faktisk også ligner hinanden lidt.. hahah!!!

Anmeld

26. januar 2011

L.J.L

morethanperfect skriver:

Heej piger ..

Nu får Oscar gang på gang af vide at han ligner sin far , og ingen har sagt han ligner mig Hvilket jeg syns han gør helt vildt !

Og jeg ved ikke hvorfor , men jeg blir lidt trist over det ... Det næsten hver dag altså . 

Så vil gerne vide hvem jeres søn/datter ligner mest .. Kom gerne med billeder af jer sammen

Ps... Ligner Oscar mig ????? 

han ligner dig mest synes jeg. Håret må så være fra hans far

Anmeld

26. januar 2011

>>Carina<<

morethanperfect skriver:

Jeg syns han ligner dig mest .. 

Der er et billede af Oscar og hans far på side to eller 3 i denne debat

Syns faktisk han ligner dig mest. Håret far men ellers syns jeg han ligner dig mest

Anmeld

26. januar 2011

L.J.L

misslea skriver:

Jamen her er lidt billeder....

døm selv

Jeg synes Wilma ligner os begge... hun har fået lidt fra os hver!! Men det sjove er, at Martin og jeg faktisk også ligner hinanden lidt.. hahah!!!

hun ligner dig på øjnene og så har hun farens næse og mund tror jeg. Men ja i ligner faktisk også hinanden

Men læste faktisk engang at man er tilbøjelig til at finde en partner som man har mange ligheder med udseende-mæssigt. Det er ubevidst man gør det, men ret sjovt når man tænker over det

Anmeld

26. januar 2011

mth1987

TbCp skriver:

Hvad jeg har hørt er naturen så smart indrettet at den lille nyfødte oftes ligner far, simpelthen for at far skal føle et bånd og behovet for at beskytte.

Her er lidt forskellige af Liva og os... så bedøm selv

1 Far - Liva - mor

2 Liva (2670g) - mor (4300g)

3 Liva - far

4 Liva - mor

Hvor det vildt at se sammenligning. har godt nok ikk set at det ligner så meget og sjovt det forskellige aldre skifter

Anmeld

26. januar 2011

Aves.

morethanperfect skriver:

Heej piger ..

Nu får Oscar gang på gang af vide at han ligner sin far , og ingen har sagt han ligner mig Hvilket jeg syns han gør helt vildt !

Og jeg ved ikke hvorfor , men jeg blir lidt trist over det ... Det næsten hver dag altså . 

Så vil gerne vide hvem jeres søn/datter ligner mest .. Kom gerne med billeder af jer sammen

Ps... Ligner Oscar mig ????? 

Min den ældste ligner desværre slet ikke mig, det synes jeg er synd, men heldigvis ligner han sin morfar rigtig meget, så måske han alligevel ligner vores familie...

De små ligner begge to mig.. synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.