Hvem ligner din søn/datter ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

AnneBJ

morethanperfect skriver:

I know .. Det bare lidt træls i længden , at jeg hver dag får af vide han ligner sin far , og er en "mini Daniel" ... Jeg sleet ikke inde i billedet ...

Selvf.. Det var da også bare en tanke om andre mon havde det sådan .. 

Har ikke læst hele din tråd

Men nogle gange snakker folk altså også bare... Min stedfar kom ind i mit liv da jeg var 9 år gammel. Da var han 23, så man har altid kunnet se, at han var meget ung i forhold til at skulle være min far.

Engang da jeg var ca. 12 var vi så til Skt. Hans i hans gamle kvarter, og der kom SÅ mange gamle naboer, tidligere klassekammerater osv. og nærmest nev mig kinden (på total mormor-maner - kan du se det for dig?) og sagde "NEJ, hvor du ligner din far"

Hvad ved de om det? Han var jo ligesom ikke med vel, men derimod min 13 år ældre stedfar...

Op med humøret, du har en møglækker bebs, og hvem ved, måske bliver hans sind meget mere lig dit når han bliver ældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

dorthemus

Kirle skriver:

Jeg synes nu sagtens man kan se at Runa er din

Tak fordi du synes det, for jeg kan ikke se det selv og heller ikke når jeg sammenligner med mine egne babybilleder

Anmeld

26. januar 2011

fif

morethanperfect skriver:

Heej piger ..

Nu får Oscar gang på gang af vide at han ligner sin far , og ingen har sagt han ligner mig Hvilket jeg syns han gør helt vildt !

Og jeg ved ikke hvorfor , men jeg blir lidt trist over det ... Det næsten hver dag altså . 

Så vil gerne vide hvem jeres søn/datter ligner mest .. Kom gerne med billeder af jer sammen

Ps... Ligner Oscar mig ????? 

Han ligner dig der på billedet, men har set nogle af de andre billeder og der ligner han sin far!! Meen det jo ikk til at vide endnu

Anmeld

26. januar 2011

fif

Nalle skriver:

Victoria er en tro kopi af hendes far, og Sebastian er en tro kopi af mig

Anmeld

26. januar 2011

<3

dorthemus skriver:

Tak fordi du synes det, for jeg kan ikke se det selv og heller ikke når jeg sammenligner med mine egne babybilleder

Tror det er meget normalt at man ikke kan se det selv. Tjalfe er en god blanding af hans far og jeg men jeg har svært ved at se mig i ham men kan sagtens se faren

Anmeld

26. januar 2011

JulieE

Kirle skriver:

Jeg synes nu sagtens man kan se at Runa er din

Helt enig Jeg kan se rigtig megetaf Dorthe i Runa...

Anmeld

26. januar 2011

<3

JulieE skriver:

Helt enig Jeg kan se rigtig megetaf Dorthe i Runa...

Men ikke øjnene! Det kan være at det er det!

Anmeld

26. januar 2011

JulieE

Kirle skriver:

Men ikke øjnene! Det kan være at det er det!

Det kan det egentlg godt være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.