Hvem ligner din søn/datter ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.912 visninger
127 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

morethanperfect

Heej piger ..

Nu får Oscar gang på gang af vide at han ligner sin far , og ingen har sagt han ligner mig Hvilket jeg syns han gør helt vildt !

Og jeg ved ikke hvorfor , men jeg blir lidt trist over det ... Det næsten hver dag altså . 

Så vil gerne vide hvem jeres søn/datter ligner mest .. Kom gerne med billeder af jer sammen

Ps... Ligner Oscar mig ????? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Nadia&Daniel

Det siges at den førstefødte altid ligner farmanden mest. Laura er en tro kopi af hendes far som baby..

Anmeld

25. januar 2011

Mira0911

Nadia&Daniel skriver:

Det siges at den førstefødte altid ligner farmanden mest. Laura er en tro kopi af hendes far som baby..

Hmm... Passer ikke ved os... 

Anmeld

25. januar 2011

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Ihh ja det ved jeg godt .. men jeg syns han begynder og ligne mig mere og mere , men alle siger stadig : guud hvor han ligner sin far .. 

Anmeld

25. januar 2011

Isabella_mor

min dreng ligner sin far..

det er noget om snakken med det der med at det første barn altid eller hvertfald næsten altid ligner sin far, for at faren skal få en realation til barnet ved at det ligner ham... 

med tiden kan det være at barnet får nogle træk fra mor, men i starten ligner det altid farmand.

Anmeld

25. januar 2011

Nalle

Victoria er en tro kopi af hendes far, og Sebastian er en tro kopi af mig

Anmeld

25. januar 2011

CiSo

Jeg syntes bestemt han ligner dig!! Kan sagtens se han er din!

Her ligner Cilas også faren.... 

Anmeld

25. januar 2011

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Ihh ja det ved jeg godt .. men jeg syns han begynder og ligne mig mere og mere , men alle siger stadig : guud hvor han ligner sin far .. 

Det høre jeg også hele tiden om Laura tror først det er senere at de begynder at ligne mor mere og mere

Anmeld

25. januar 2011

morethanperfect

isabellamor skriver:

min dreng ligner sin far..

det er noget om snakken med det der med at det første barn altid eller hvertfald næsten altid ligner sin far, for at faren skal få en realation til barnet ved at det ligner ham... 

med tiden kan det være at barnet får nogle træk fra mor, men i starten ligner det altid farmand.

Ja okay .. Syns bare godt det kan være træls

Anmeld

25. januar 2011

TbCp

Hvad jeg har hørt er naturen så smart indrettet at den lille nyfødte oftes ligner far, simpelthen for at far skal føle et bånd og behovet for at beskytte.

Her er lidt forskellige af Liva og os... så bedøm selv

1 Far - Liva - mor

2 Liva (2670g) - mor (4300g)

3 Liva - far

4 Liva - mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.