Kagekreadag sj- tilmelding - kom glad piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Zafir

iris-mor skriver:

God ide, må lige se om jeg kan låne en skiboks, trailer tager for lang tid

Har også overvejet at få bøjler til yaris, så skiboksen kan komme på ind imellem. For den ER sku lille altså... mmm...
Før havde jeg en gul-pladegolf og en ford transit. Så føler man sig lidt begrænset af en yaris hehe.
Har naturligvis bussen, men kører ikke i den i frostvejr, det er jo en gammel dame, med småskavanker, sååe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

iris-mor

Min plan i første omgang var også at tage min van, men den er på guleplader, og det går jo ikke når jeg skal have gæster med mig.

ida

Anmeld

5. februar 2011

ZamanogDania

Hvor meget fondant skal jeg købe? og hvad med smørcrem osv? laver vi dem den dag?

Anmeld

6. februar 2011

iris-mor

lisbeth2910 skriver:

Så vil jeg gerne med fra Nykøbing og er ret sikker på at Susan gerne vil med fra Nørre Alslev

Jeg er så heller ikke den tynde

Har skaffet skiboks.

Hvor mange børn er vi så nået op på i alt? - Og er der nogle af dem der er omkring de 5 år. Hælder meget til at tage min datter med. Hun ville bare elske det.

Mht fondant, så tager jeg MMF med - og smørcreme, har jeg nok også lavet på forhånd.

Glæder mig vildt til at se jer, - prøve alle jeres ting og få kigget på noget tøj.

Hvis nu nogle af jer har kagegrej i aldrig bruger og vil sælge det brugt, så kunne jeg da godt tænke mig at se det

Anmeld

6. februar 2011

Zafir

ZamanogDania skriver:

Hvor meget fondant skal jeg købe? og hvad med smørcrem osv? laver vi dem den dag?

Du kan købe fondant hos specialkøbmanden og jeg tror da jeg laver i hvertfald smørcreme dernede

Anmeld

6. februar 2011

ZamanogDania

Zafir skriver:

Du kan købe fondant hos specialkøbmanden og jeg tror da jeg laver i hvertfald smørcreme dernede

Okey. Hva mere? Der skal jo noget frugt i. Skal man os lave den dagen før? Som sagt jeg aner intet om kager hahaha

Anmeld

6. februar 2011

Zafir

ZamanogDania skriver:

Okey. Hva mere? Der skal jo noget frugt i. Skal man os lave den dagen før? Som sagt jeg aner intet om kager hahaha

Jeg laver en, det skal du have med-ting, opsamlings tråden... Hehe. :-)

Anmeld

6. februar 2011

ZamanogDania

Zafir skriver:

Jeg laver en, det skal du have med-ting, opsamlings tråden... Hehe. :-)

Ihhh det vil være dejlig. Tak Zafir. Du er så sød

Anmeld

6. februar 2011

Zafir

ZamanogDania skriver:

Ihhh det vil være dejlig. Tak Zafir. Du er så sød

Tak

Anmeld

6. februar 2011

Dot D

Hey Zafir.. Det kan bare ikke lige passe denne gang, så jeg må lære dig at lave blomster en anden gang Men jeg ønsker jer alle en rigtig hyggelig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.