Kagekreadag sj- tilmelding - kom glad piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

iris-mor

Glæder mig vildt.

Når der er overblik over deltagerene, så har jeg en kage-bekendt fra den virkelige verden, der også gerne vil med.

Vi kan sagtens lave samkørsel, så kører jeg bare i min mands bil.

Jeg kører fra Maribo og der kan vel være 4 måske 5 hvis en er meget tynd - og det er ikke mig

ida

Vil gerne modulere og lave de flotte blomster jeg har set herinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Zafir

Fedt
Jeg laver status over tilmeldinger sidst på ugen

Anmeld

1. februar 2011

LISBETH:-)

iris-mor skriver:

Glæder mig vildt.

Når der er overblik over deltagerene, så har jeg en kage-bekendt fra den virkelige verden, der også gerne vil med.

Vi kan sagtens lave samkørsel, så kører jeg bare i min mands bil.

Jeg kører fra Maribo og der kan vel være 4 måske 5 hvis en er meget tynd - og det er ikke mig

ida

Vil gerne modulere og lave de flotte blomster jeg har set herinde.

Så vil jeg gerne med fra Nykøbing og er ret sikker på at Susan gerne vil med fra Nørre Alslev

Jeg er så heller ikke den tynde

Anmeld

1. februar 2011

Lullaby

Jeg kører fra Vordingborg så kan godt tage nogle med

Anmeld

1. februar 2011

iris-mor

lisbeth2910 skriver:

Så vil jeg gerne med fra Nykøbing og er ret sikker på at Susan gerne vil med fra Nørre Alslev

Jeg er så heller ikke den tynde

Jeg har muligvis en med herfra også, så nu er bilen fyldt op. Vi er også lige nødt til at tænke lidt over hvor meget tøj og kagedims vi tager med, for de er en lille st.car.

Hvis der er plads i bilen overvejer jeg at tage min datter på 5 med. Kan se nogle andre har børn med, og min tøs er også vild med at lave kageting.

ida

Anmeld

1. februar 2011

iris-mor skriver:

Jeg har muligvis en med herfra også, så nu er bilen fyldt op. Vi er også lige nødt til at tænke lidt over hvor meget tøj og kagedims vi tager med, for de er en lille st.car.

Hvis der er plads i bilen overvejer jeg at tage min datter på 5 med. Kan se nogle andre har børn med, og min tøs er også vild med at lave kageting.

ida

Susan, jeg og en 5 årig kan sagtens være på bagsædet.

Jeg har ca. 1 pose tøj og 1 kasse med kage halløj - og så selvfølgelig en kage - men den kan jeg bare sidde med på skødet

Anmeld

1. februar 2011

Zafir

Altså jeg´kører jo fra odsherred... Men med Idun og Frigg, kagegrej og byttetøj... mmm... Så tvivler jeg på at der kan stoppes mere ind i yaris hihi...
Fedt at I kører sammen!!

Anmeld

1. februar 2011

Er det kun voksen tøj vi bytter? Eller er det også baby/børnetøj?

Anmeld

1. februar 2011

Zafir

lisbeth2910 skriver:

Er det kun voksen tøj vi bytter? Eller er det også baby/børnetøj?

For mig kan vi sagtens bytte det hele Og sko og tasker Og børne og voksen og hele balladen

Anmeld

2. februar 2011

iris-mor

God ide, må lige se om jeg kan låne en skiboks, trailer tager for lang tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.