Kagekreadag sj- tilmelding - kom glad piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Manakauapo

Zafir skriver:

Ku jeg næsten gætte. Måske der er nogen der skal til kbh? Så du måske kunne få et lift til kbh efter. Men i hvertfald kan du snildt komme til Ringsted

Det gør mig ikke så meget. Er næsten det nemmeste bare at tage toget. Har jo billet til Nørreport, hvor Intro kommer til at foregå  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Manakauapo

Jeg har lovet en af mine veninder, at lave en "kærestekage" til hende og hendes kæreste.. Så her kommer det vist til at stå i romantikkens tegn

Anmeld

8. februar 2011

Zafir

Valkyrien skriver:

Det gør mig ikke så meget. Er næsten det nemmeste bare at tage toget. Har jo billet til Nørreport, hvor Intro kommer til at foregå  

Nåja. Hvis man så kommer et eller andet sted hen i kbh og alligevel skal med en bus og sager... Kan jeg godt se...

Anmeld

8. februar 2011

Zafir

eirene skriver:

Anette kan desværre ikke. Så jeg tror ikke jeg har nogen med...

Men det skal nok blive godt alligevel..  Og jeg har lige fundet ud af at jeg skal øve mig i at tylle... så jeg skal have æggehvider og flormelis med...

Aj, æææv. Ku have været sjovt at have anette med

Jeg skal også blive bedre til at tylle Tager alt amunitionen med hehe...

Anmeld

8. februar 2011

Manakauapo

Zafir skriver:

Nåja. Hvis man så kommer et eller andet sted hen i kbh og alligevel skal med en bus og sager... Kan jeg godt se...

Det er egentlig ikke så slemt. Skal jo bare med IC-tog ind på Hovedbanen og så skifte til et S-tog mod Nørreport.. Men der er måske ikke lige så mange, der skal lige præcis den vej

Anmeld

8. februar 2011

Zafir

Valkyrien skriver:

Det er egentlig ikke så slemt. Skal jo bare med IC-tog ind på Hovedbanen og så skifte til et S-tog mod Nørreport.. Men der er måske ikke lige så mange, der skal lige præcis den vej

Jæpz Præcis det jeg mente

Anmeld

8. februar 2011

Manakauapo

Zafir skriver:

Jæpz Præcis det jeg mente

Hæhæ.. Den opfangede jeg ikke helt..  Men kan da undskylde mig med at trætheden efter Super Bowl virkelig har slået igennem idag

Anmeld

8. februar 2011

Zafir

Valkyrien skriver:

Hæhæ.. Den opfangede jeg ikke helt..  Men kan da undskylde mig med at trætheden efter Super Bowl virkelig har slået igennem idag

HAHA... Så smut i seng trunte - Jeg smutter til køjs nu. natter!!!

Anmeld

8. februar 2011

Manakauapo

HAHA... Så smut i seng trunte - Jeg smutter til køjs nu. natter!!!

Nope.. Er du vimmer? Jeg er jo blevet helt tv-narkoman!  

Der kommer jo "Krop umulig" nu.. Så kan jeg da ikke lægge mig til at sove nu!  hihi

Anmeld

8. februar 2011

Manakauapo

Valkyrien skriver:

Nope.. Er jo blevet helt tv-narkoman!  

Der kommer jo "Krop umulig" nu.. Så kan jeg da ikke lægge mig til at sove nu!  hihi

Men godnat til dig smukke Zafir. Må du sove godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.