Kagekreadag sj- tilmelding - kom glad piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

LISBETH:-)

KaMa skriver:

Ej, det gad jeg SÅ godt, men umuligt projekt med babytvillinger. Jeg håber, at det gentager sig om nogle år..

Lige et godt råd: Husk at prøv tøj inden i spiser kagerne ellers vil der udvikle sig dyb melankoli..

Vi er nogen der ikke har børn med, og som meget gerne holder den skønne Alvin og den lige så skønne Viola

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Vial

lisbeth2910 skriver:

Vi er nogen der ikke har børn med, og som meget gerne holder den skønne Alvin og den lige så skønne Viola

Ja, men der er bare så langt fra roskilde til næstved uden bil. Det kan jeg slet ikke overskue. Håber bare på en anden gang...

Glæder mig til at høre om det og evt. se billeder  

Anmeld

29. januar 2011

LISBETH:-)

KaMa skriver:

Ja, men der er bare så langt fra roskilde til næstved uden bil. Det kan jeg slet ikke overskue. Håber bare på en anden gang...

Det kan jeg sagtens forstå

Heldigvis vokser de sig store en dag, og så kan mor komme ud og opleve verden.

Anmeld

29. januar 2011

Zafir

Susan1978 skriver:

Jeg ved Ea rigtig gerne vil lave kageting, hun elsker at være med også tænkte jeg at det var mere lovligt igen at smutte hjemmefra hvis jeg da tog en af ungerne med ;-) Og så ku det bare være fedt hvis de ku hygge når de ik gad at modellere mere :-)

Præcis  Så du er on - naturally?

Anmeld

29. januar 2011

Zafir

Znuzke skriver:

Jeg tror nok jeg er frisk - og jeg kan sagtens ha' Maria med hvis hun altså har lyst.

Men jeg føler mig altså heller ikke sååå kage-krea i øjeblikket, men jeg har en sæk tøj, og så kan jeg jo tage en helt alm. hyggekage med som Lise og jeg kan dele mens i andre er krea....

Jeg syntes KLART du skal tage med alligevel Man kan altid kagehygge, selvom man ikke har så meget kage krea tid, for tiden. Det har jeg heller ikke, men det er jo ikke noget der forgår.

Jeg har fx sammenlignet fondant med at sætte filt op og når jeg ikke bannede sandspartel langt væk, legede jeg at det var smørcreme

Anmeld

29. januar 2011

Zafir

KaMa skriver:

Ej, det gad jeg SÅ godt, men umuligt projekt med babytvillinger. Jeg håber, at det gentager sig om nogle år..

Lige et godt råd: Husk at prøv tøj inden i spiser kagerne ellers vil der udvikle sig dyb melankoli..

Altså min kage, skal nok først spises dagen efter, fordi det er Toms fødselsdag om søndagen Såååeeee

Anmeld

29. januar 2011

Zafir

KaMa skriver:

Var der ikke noget med at dig og mig og Dorthe og Rosa og ??? Skulle spise kager hjemme hos dig, her i foråret? - Så kommer kagerne jo til dig  (og alvin, viola, Frigg, Runa og Jonte må kigge pænt på og spise grød hehe)

Anmeld

29. januar 2011

mariamiss6

Znuzke skriver:

Jeg tror nok jeg er frisk - og jeg kan sagtens ha' Maria med hvis hun altså har lyst.

Men jeg føler mig altså heller ikke sååå kage-krea i øjeblikket, men jeg har en sæk tøj, og så kan jeg jo tage en helt alm. hyggekage med som Lise og jeg kan dele mens i andre er krea....

Jeg er lige ved at feje min hjerne sammen og finde ud om det er min eller Kenneths weekend

Er det Kenneths, tager jeg gerne en køretur mere sammen med dig

Anmeld

29. januar 2011

ZamanogDania

Jeg vil os gerne være med men som sagt aner intet om kager. Skal jeg købe noget bunde og fondant osv? Jeg kan måske får lov og låne jeres kage apparater!?

Anmeld

29. januar 2011

mariamiss6

Zafir skriver:

Sååååådan, så gør vi lige status over tilmeldinger.

KOM SÅ Og tilmeld jer, tøser...

Allerede tilmeldte er:

Lullaby (værtinde)
Zafir
Lisbeth2910
Valkyren
Iris-Mor
Eirene + veninde
Ladydan1

Umiddelbart er det jo kun 7!!! - og jeg ved at vi er maaaaaaaange som syntes det er sjovt og ville være sååååå hyggeligt.

Så kom så, Susan1978, Znuske, Mariamiss, Fines Mor, ved at Dot D tygger på det, men har været syg så hun tænker lige. Men vi er da maaaaaaange flere kom så!!!

Jeg vover pelsen og skriver mig selv og Znuske på

Lullaby (værtinde)
Zafir
Lisbeth2910
Valkyren
Iris-Mor
Eirene + veninde
Ladydan1
Znuske
Mariamiss6 (måske + en teenage bonus) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.