Kagekreadag sj- tilmelding - kom glad piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

mariamiss6

ZamanogDania skriver:

Jeg vil os gerne være med men som sagt aner intet om kager. Skal jeg købe noget bunde og fondant osv? Jeg kan måske får lov og låne jeres kage apparater!?

Du skal hjemmefra bage en kage. Helst en der er forholdvis fast, og den skal helst bages dagen i forvejen

Kagerulle - hvis du har

Flormelis

Og noget fondant

Evt. pensel, lille skarp kniv/pizzaskærer

Hmmm måske skal man prøve at lave en hvis-du-ikke-har-kagegrej-værktøjsliste????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Zafir

ZamanogDania skriver:

Jeg vil os gerne være med men som sagt aner intet om kager. Skal jeg købe noget bunde og fondant osv? Jeg kan måske får lov og låne jeres kage apparater!?

Altså - mht fondant kan du købe det i specialkøbmanden fx (´på nettet). Og kage, kan du bruge hvilken som helst kage du har lyst til. En alm drømmekage, en choko kage eller lignene... Så ingen problem

Anmeld

29. januar 2011

Vial

Zafir skriver:

Var der ikke noget med at dig og mig og Dorthe og Rosa og ??? Skulle spise kager hjemme hos dig, her i foråret? - Så kommer kagerne jo til dig  (og alvin, viola, Frigg, Runa og Jonte må kigge pænt på og spise grød hehe)

Jeg tror egentlig det var hos Dorthe. Det er dog en detalje. Hovedsagen er at vi skal have masser af KAGE og beundre hinandens børn...

Anmeld

29. januar 2011

Zafir

KaMa skriver:

Jeg tror egentlig det var hos Dorthe. Det er dog en detalje. Hovedsagen er at vi skal have masser af KAGE og beundre hinandens børn...

Detalje Troede vi skulle spionere på dit nye hus hehe

Anmeld

29. januar 2011

Zafir

mariamiss6 skriver:

Du skal hjemmefra bage en kage. Helst en der er forholdvis fast, og den skal helst bages dagen i forvejen

Kagerulle - hvis du har

Flormelis

Og noget fondant

Evt. pensel, lille skarp kniv/pizzaskærer

Hmmm måske skal man prøve at lave en hvis-du-ikke-har-kagegrej-værktøjsliste????

Mega god idé

Anmeld

29. januar 2011

eirene

KaMa skriver:

Ej, det gad jeg SÅ godt, men umuligt projekt med babytvillinger. Jeg håber, at det gentager sig om nogle år..

Lige et godt råd: Husk at prøv tøj inden i spiser kagerne ellers vil der udvikle sig dyb melankoli..

Altså jeg kører alene fra Lynge til Næstved og det kan vel næsten ikke undgås at jeg kører forbi Roskilde. Så du kunne køre med mig...

Anmeld

29. januar 2011

Nemesis

Zafir skriver:

Jeg tror det ender med at jeg har Idun med For jeg tror hun mega gerne vil og hvis Ea kommer og der var ladydan? ville også have sine unger med?...

Såååeee.. Det blir en FEST

ja Jonas 4 år og sara 1 år kommer med :-)

sammen med noget legetøj, modellervoks, kage, og en masse kagegrej.

dertil en kombivogn og hvis jeg kan få plads til det, noget tøj.

Picantoen skal nok blive pakket.

:-) Sisse

Anmeld

29. januar 2011

Zafir

ladydan1 skriver:

ja Jonas 4 år og sara 1 år kommer med :-)

sammen med noget legetøj, modellervoks, kage, og en masse kagegrej.

dertil en kombivogn og hvis jeg kan få plads til det, noget tøj.

Picantoen skal nok blive pakket.

:-) Sisse

Cool

Anmeld

30. januar 2011

Vial

eirene skriver:

Altså jeg kører alene fra Lynge til Næstved og det kan vel næsten ikke undgås at jeg kører forbi Roskilde. Så du kunne køre med mig...

Hvor er det sødt af dig, men jeg kan slet ikke overskue det med to små unger.

Anmeld

30. januar 2011

eirene

KaMa skriver:

Hvor er det sødt af dig, men jeg kan slet ikke overskue det med to små unger.

Det er i orden. Du må komme med næste gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.