Kagekreadag sj- tilmelding - kom glad piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Lou87

Zafir skriver:

man må godt være begynder

Oki - jeg overvejer det lige og tjekker op på kalendern med manden .. det lyder bestemt hyggeligt og fedt det jo så endelig er i nærheden af en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

fit_fys

Uhh, jeg kunne godt være interesseret... Tjekker lige med kalenderen og vender tilbage!

Anmeld

28. januar 2011

Zafir

Lou87 skriver:

Oki - jeg overvejer det lige og tjekker op på kalendern med manden .. det lyder bestemt hyggeligt og fedt det jo så endelig er i nærheden af en

Anmeld

28. januar 2011

Zafir

T.K. skriver:

Uhh, jeg kunne godt være interesseret... Tjekker lige med kalenderen og vender tilbage!

Anmeld

28. januar 2011

Susan1978

Zif - har du Idun med? Hvad med tumle81 ?

Anmeld

28. januar 2011

Lise

Ville gerne med bare for at møde jer...  

men er på ingen vis kage-krea..

Anmeld

28. januar 2011

ekzunz

Jeg tror nok jeg er frisk - og jeg kan sagtens ha' Maria med hvis hun altså har lyst.

Men jeg føler mig altså heller ikke sååå kage-krea i øjeblikket, men jeg har en sæk tøj, og så kan jeg jo tage en helt alm. hyggekage med som Lise og jeg kan dele mens i andre er krea....

Anmeld

28. januar 2011

Zafir

Susan1978 skriver:

Zif - har du Idun med? Hvad med tumle81 ?

Jeg tror det ender med at jeg har Idun med For jeg tror hun mega gerne vil og hvis Ea kommer og der var ladydan? ville også have sine unger med?...

Såååeee.. Det blir en FEST

Anmeld

29. januar 2011

Susan1978

Zafir skriver:

Jeg tror det ender med at jeg har Idun med For jeg tror hun mega gerne vil og hvis Ea kommer og der var ladydan? ville også have sine unger med?...

Såååeee.. Det blir en FEST

Jeg ved Ea rigtig gerne vil lave kageting, hun elsker at være med også tænkte jeg at det var mere lovligt igen at smutte hjemmefra hvis jeg da tog en af ungerne med ;-) Og så ku det bare være fedt hvis de ku hygge når de ik gad at modellere mere :-)

Anmeld

29. januar 2011

Vial

Ej, det gad jeg SÅ godt, men umuligt projekt med babytvillinger. Jeg håber, at det gentager sig om nogle år..

Lige et godt råd: Husk at prøv tøj inden i spiser kagerne ellers vil der udvikle sig dyb melankoli..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.