[citat][f][småt]Anonym skriver:[/småt][/f]
Jeg orker ikke livet mere, kunne jeg hoppe ud foran et tog nu, så gjorde jeg det :'(
Men min familie og mine venner betyder så meget for mig, så tror lidt det afholder mig fra at gøre noget(?)
Alle minder fra min barndom kommer bare tilbage nu, hvor jeg fik daglige tæsk af min mor hvis jeg gjorde noget hun ikke påskønte...
I hverdagen prøver jeg og være så glad som jeg plejer, så mine venner og familie ikke opdager det, for jeg vil heller ikke gøre dem kede af det...
Har I nogle forslag til, hvordan man kan glemme fortiden og leve i nuet?
Undskyld det blev lidt rodet, jeg ville ikke have oprettet indlægget, men....[/citat]
Hej Anno..
Sikke en tid du går i gennem lige nu :( Hvor må det være hårdt for dig..
Jeg må indrømme at jeg blev glad da jeg læste at hvis ikke det var dor dine venner og din familie ville du nok hoppe ud foran et tog.. Det viser bare at du godt ved der er noget galt, men ikke vil herfra...
Jeg forstår ikke helt hvorfor du prøver på at lade som ingenting når du er sammen med venner og familie.. Hvorfor ikke lukke op og bekende at du ikke kan klare mere og hele tiden tænker på din fortid.. Måske dine venner og din familie forstår dig, eller gerne vil prøve at forstå dig og hjælpe og støtte dig.. Hvis de vidste at du ikke har det godt..
Knus fra Camilla..
Anmeld