[citat][f][småt]lonemus skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]eliasogmor skriver:[/småt][/f]
man kan næsten kun glemme fortiden ved at få snakket om den. dvs. hiv fat i din mor hvis det er muligt.. og få snakket ud om hva der skete i din opvækst..eller din læge, så kan han måske henvise dig....og husk på at din familie elsker dig...op med humøret... mvh louise[/citat]
Enig....mit råd til dig er, at du skal søge professionel hjælp NU. Du skal have bearbejdet din barndom, du skal ikke glemme den, men accepterer den. Først dér kan du komme videre.
Min mand har en depression pga store svigt i sin barndom. Han hader sin mor frygtelig meget, og har altid brugt meget energi på det.
Han har nu lært at acceptere sin mor, som hun er, for han kan ikke lave om på hende. Han har forsøgt tale med hende, men hun kan ikke se hun har gjort noget forkert. Han har derfor nu accepteret sin barndom, selvom den var hård. Først nu kan han komme videre.
Så jeg sagtens følge din situation, men du må love mig at søge hjælp nu - især for dine børns skyld.
Held og lykke - der ER lys for enden af tunnelen (H)
Lone[/citat]
er ked af og høre din mand har haft en skidt barndom...
Jeg har også prøvet og snakke med min mor, men hun kan ikke se hun har gjort noget galt, hun mener jeg selv er skyld i det :'( Og så samtidig med de tæsk jeg fik af hende som lille og indtil jeg var 20, mener hun bare jeg er en næsvis forkælet tøs.
Hun bor i USA nu og har gjort det nogle år, så det har været 4 dejlige år, hvor jeg har været fri... Jeg har besøgt hende nogle gange derovre og skal også derover om 2 måneder, det går fint nok når vi er sammen i 2 uger af gangen derovre, men der er også fremmede mennesker og jeg tror hun gør sig til en god mor for ikke at vise de andre det, og jeg suger det til mig, bare for at få 2 ugers moder kærlighed :'(
Anmeld