Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Generelt kan jeg sådan bare godt lide min krop. Der er vist ikke en favoritdel.
Dog kunne jeg godt undvære de relativt små og ikke særligt tydeligt strækmærker på min bagdel. Men de kan jo skjules - også i badetøj
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: ... så lige dit indlæg.OG blev nødt til og høre hvor stor du var, hvad du gjorde og sådan , siden din mave ku blive helt flad igen ?? Ku jeg virkelig godt tænke mig. Er ikke voldsomt stor, men kan bare ikk forestille mig at det der bildæk ville ku forsvinde helt.
... så lige dit indlæg.OG blev nødt til og høre hvor stor du var, hvad du gjorde og sådan , siden din mave ku blive helt flad igen ?? Ku jeg virkelig godt tænke mig. Er ikke voldsomt stor, men kan bare ikk forestille mig at det der bildæk ville ku forsvinde helt.
Jamen jeg løbetræner. Startede i okt. 09 og tabte på de første 6 mdr. 10 kg. Har efterfølgende tabt yderligere 4-5 kg. Jeg ændrede ikke så meget ved kosten, da jeg ELSKER mad Men så løber jeg tilgengæld 3-4 gange om ugen - løber ca. 40 km. i alt, fordelt på 3-4 løbeture. Min mave blev rigtig hurtigt flad, men mine lår er altså stadig trælse - dog bedre, men jeg mener jo at de kan blive meget mere slanke ha ha ha Jeg satte mig hele tiden nogle nye mål - først at gennemføre 5 km. så 10 km. så en halvmarathon, og til sidst en helmarathon. I år skal jeg så løbe 2 hele marathons og én ½ marathon Er fuldstændig afhængig af at løbe nu, og det er blevet en fast del af min hverdag
Siljesmor skriver: Jamen jeg løbetræner. Startede i okt. 09 og tabte på de første 6 mdr. 10 kg. Har efterfølgende tabt yderligere 4-5 kg. Jeg ændrede ikke så meget ved kosten, da jeg ELSKER mad Men så løber jeg tilgengæld 3-4 gange om ugen - løber ca. 40 km. i alt, fordelt på 3-4 løbeture. Min mave blev rigtig hurtigt flad, men mine lår er altså stadig trælse - dog bedre, men jeg mener jo at de kan blive meget mere slanke ha ha ha Jeg satte mig hele tiden nogle nye mål - først at gennemføre 5 km. så 10 km. så en halvmarathon, og til sidst en helmarathon. I år skal jeg så løbe 2 hele marathons og én ½ marathon Er fuldstændig afhængig af at løbe nu, og det er blevet en fast del af min hverdag
Okay - hvor er du bare sej Jeg ville ønske jeg bare ku tage musik i ørene og løbe.Men duer mine knæ desværre bare ikke til.. ØV.
Men jeg tabte nemlig selv 10 kg inden jeg blev gravid. Og også over 6 mdr. Men jeg kan huske dengang at jeg stadig sys mave, lår osv var flommet. Men man skal nok bare længere ned i vægt før der sker noget ku jeg forestille mig.Har heldigvis kun 5 kg tilbage fra fødslen ud af de 19 jeg tog på, så jeg må jo bare finde overskuddet og igang igen.Sys bare det svært når man går alene hjemme indtil manden er hjemme.. og så er man jo død når han kommer.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128