Hvad kan du....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Aves.

bedst på din krop?

og hvad hader du mest?

Jeg kan bedst li min numse....  Ikk for lille, men heller ikk alt for stor.....

Hader mine tæer  ved ikk hvorfor, men generelt er jeg bare ikk god til tæer.....

Bare en hyggetråd....

god weekend til alle jer, søde tøser....

Jeg har de smukkeste bryster...helt perfekte..(de var også dyre... så dem er jeg glade for sammen med min mave som var lidt billigere... skal det være noget der ikke er rette på, så min rumpe..

Hader mest...hmm...mine fødder..synes fødder er grimme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

twinny

~~M.Nielsen~~ skriver:

JA, det gør jeg.. HVIS jeg får råd, men det stræber jeg efter engang at få..

Og nej det er ikke en eller anden fantasi om at få KÆMPE bryster, men et stort ønske om, at få en lille kavalergang igen, lidt der stritter, du ved, føle sig feminin igen. Men ikke på en voldsom, men naturlig måde..

Hvis du fårstår

Jaah det gør jeg helt sikkert....  De skal stadigvæk naturlige og se på. Og ikk en silikone bombe....  Det er fandme også forfærdeligt....

Anmeld

21. januar 2011

twinny

Amso skriver:

Lige pt. et jeg rigtig glad for min gravide mave, da den endelig er begyndt at vokse Så jeg rigtig kan se stor flot og gravid ud. smiler. Ellers kan jeg godt li min numse, og mine tænder/smil

Det jeg hader mest, er mine overarme, der hænger lidt som en "gammel dame's", da jeg har været meget stor engang. Og så hader jeg mine bryster da der er 3 skåles forskel på dem, hvilket er et STORT problem da jeg i forvejen er stor-barmet..   Regner jeg med at få lavet om når jeg er færdig med at amme.. glæder mig..!

Det bliver jeg nok også glad for, når jeg forhåbentlig får en mave....

Må jeg lige spørger, er det en Hvid schæfer på billedet?

Anmeld

21. januar 2011

twinny

Eva. skriver:

Jeg har de smukkeste bryster...helt perfekte..(de var også dyre... så dem er jeg glade for sammen med min mave som var lidt billigere... skal det være noget der ikke er rette på, så min rumpe..

Hader mest...hmm...mine fødder..synes fødder er grimme..

har du bare fået lavet det hele 

Anmeld

21. januar 2011

Bare mig..

Baby-støv skriver:

Jaah det gør jeg helt sikkert....  De skal stadigvæk naturlige og se på. Og ikk en silikone bombe....  Det er fandme også forfærdeligt....

Ja lige præcis, det gider jeg sgu heller ikke

Sjovt, at det værste ved dig selv er tæerne hihi.. Jeg er dog heller ikke selv, særlig begejstret for mine, elelr andres - Jo min datters.. - De er de lækreste!

Anmeld

21. januar 2011

BellaCiinea

Jeg HADER mine lår/hofter/ben...

kan godt li..............................

Hmm.................

Mine øjne =D

Anmeld

21. januar 2011

Aves.

Baby-støv skriver:

har du bare fået lavet det hele 

Øh....mave og bryster er vel ikke det hele, eller er det...for så har jeg... mave og babser er lavet tilbage til oprindelig stand...

Anmeld

21. januar 2011

twinny

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja lige præcis, det gider jeg sgu heller ikke

Sjovt, at det værste ved dig selv er tæerne hihi.. Jeg er dog heller ikke selv, særlig begejstret for mine, elelr andres - Jo min datters.. - De er de lækreste!

Jaah mange små baby tæer er dejlige....  Men ellers puuh haa det er jeg ikk god til...

Der er også andre små ting... jeg ville gerne have en fladere mave og mine bryster sad lidt højere... Men det er ikk sååå slemt som mine tæer....

Anmeld

21. januar 2011

twinny

Eva. skriver:

Øh....mave og bryster er vel ikke det hele, eller er det...for så har jeg... mave og babser er lavet tilbage til oprindelig stand...

Ej du har lang vej endnu, hvis du skal være ligesom en stjerne silikone bombe....

Anmeld

21. januar 2011

Aves.

Baby-støv skriver:

Ej du har lang vej endnu, hvis du skal være ligesom en stjerne silikone bombe....

Jeg ville aldrig vælge skønhedsoperationer med alt hvad det indebærer...men at rette på det ødelagte det er en anden sag...jeg har intet i mine bryster, heldigvis..altså udover det alle andre har..fedt og kirtler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.