Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby-støv skriver: Jaah mange små baby tæer er dejlige.... Men ellers puuh haa det er jeg ikk god til... Der er også andre små ting... jeg ville gerne have en fladere mave og mine bryster sad lidt højere... Men det er ikk sååå slemt som mine tæer....
Jaah mange små baby tæer er dejlige.... Men ellers puuh haa det er jeg ikk god til...
Der er også andre små ting... jeg ville gerne have en fladere mave og mine bryster sad lidt højere... Men det er ikk sååå slemt som mine tæer....
Det er da dejligt, at have det sådan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva. skriver: Jeg ville aldrig vælge skønhedsoperationer med alt hvad det indebærer...men at rette på det ødelagte det er en anden sag...jeg har intet i mine bryster, heldigvis..altså udover det alle andre har..fedt og kirtler...
Jeg ville aldrig vælge skønhedsoperationer med alt hvad det indebærer...men at rette på det ødelagte det er en anden sag...jeg har intet i mine bryster, heldigvis..altså udover det alle andre har..fedt og kirtler...
har du "bare" fået dem løftet???
Baby-støv skriver: har du "bare" fået dem løftet???
Ja...bare fået fjernet løs hud og det samme med maven...løs hud og gjort vorten mindre...og så hængt op på plads...
Siljesmor skriver: Elsker min mave fordi den er så dejlig flad - også selvom den har været oversized 2 gange. Ingen strækmærker eller noget Hader min numse og lår På trods af en hulens masse løb (som i maaange km. om ugen) er der stadig appelsinhud, for meget fedt osv... Gad godt liiiige få fjernet de der ridebukselår he he he
Elsker min mave fordi den er så dejlig flad - også selvom den har været oversized 2 gange. Ingen strækmærker eller noget Hader min numse og lår På trods af en hulens masse løb (som i maaange km. om ugen) er der stadig appelsinhud, for meget fedt osv... Gad godt liiiige få fjernet de der ridebukselår he he he
Hehe.... Men det er dejligt, vi alle har noget vi er glade for...
Eva. skriver: Ja...bare fået fjernet løs hud og det samme med maven...løs hud og gjort vorten mindre... og så hængt op på plads...
Ja...bare fået fjernet løs hud og det samme med maven...løs hud og gjort vorten mindre... og så hængt op på plads...
Haha....
Baby-støv skriver: Det bliver jeg nok også glad for, når jeg forhåbentlig får en mave.... Må jeg lige spørger, er det en Hvid schæfer på billedet?
Det bliver jeg nok også glad for, når jeg forhåbentlig får en mave....
Må jeg lige spørger, er det en Hvid schæfer på billedet?
Du spørger bare... Jahr det er det..
Amso skriver: Du spørger bare... Jahr det er det..
Det er mere, jeg har en sort en.... Så synes der var mange ligheder....
fantastisk hund...
Baby-støv skriver: Det er mere, jeg har en sort en.... Så synes der var mange ligheder.... fantastisk hund...
Ja det er sku en fantastisk hund.. Åhh de sorte er også bare super flotte.. !
Jeg hader min bryster
Og elsker min Numse den har en fin størrelse
Ciinea skriver: Jeg HADER mine lår/hofter/ben... kan godt li.............................. Hmm................. Mine øjne =D
Jeg HADER mine lår/hofter/ben...
kan godt li..............................
Hmm.................
Mine øjne =D
ville du få lavet dine lår/hofte/ben, hvis du kunne og havde råd?
Det er også dejligt med smukke øjne....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128