Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bedst på din krop?
og hvad hader du mest?
Jeg kan bedst li min numse.... Ikk for lille, men heller ikk alt for stor.....
Hader mine tæer ved ikk hvorfor, men generelt er jeg bare ikk god til tæer.....
Bare en hyggetråd....
god weekend til alle jer, søde tøser....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ken bedst lidt min mave..
Heder min numse og lår - har brede hofter!!
Ellim skriver: Jeg ken bedst lidt min mave.. Heder min numse og lår - har brede hofter!!
Ville du lave det om (få lavet det mindre, hvis du kunne)???
Dejligt a høre nogle kvinder er glade for deres maver...
Baby-støv skriver: Ville du lave det om (få lavet det mindre, hvis du kunne)??? Dejligt a høre nogle kvinder er glade for deres maver...
hmmm, nej det tror jeg ikke.. Jeg kunne jo også bare dyrke liiiidt mere motion..
Ellim skriver: hmmm, nej det tror jeg ikke.. Jeg kunne jo også bare dyrke liiiidt mere motion..
Haha.... jaah, det kunne self være det ville hjælpe liiiiiidt....
Jeg hader aller mest mine bryster.. De tager livet af mig.. Efter amningen er de blevet så små at man ikke drømmer om det.. Når jeg fortæller det til noget tror de ikke på det, men de nærmeste veninder fx har set det, og de troede det var løgn.. Ville klart lave det om!
Jeg kan godt lide min numse. Dejlig størrelse, og dejlig blød, men på en god måde hihi, dog med en smule strækmærker efter graviditeten, men den er søøøød alligvel.. hihi
~~M.Nielsen~~ skriver: Jeg hader aller mest mine bryster.. De tager livet af mig.. Efter amningen er de blevet så små at man ikke drømmer om det.. Når jeg fortæller det til noget tror de ikke på det, men de nærmeste veninder fx har set det, og de troede det var løgn.. Ville klart lave det om! Jeg kan godt lide min numse. Dejlig størrelse, og dejlig blød, men på en god måde hihi, dog med en smule strækmærker efter graviditeten, men den er søøøød alligvel.. hihi
Det kan jeg da godt forstå du ville, hvis man er meget utilfreds.... hvis/når du får råd.. GØR DU DET SÅ????
Numsen har kun at sige til du elsker den
Baby-støv skriver: Det kan jeg da godt forstå du ville, hvis man er meget utilfreds.... hvis/når du får råd.. GØR DU DET SÅ???? Numsen har kun at sige til du elsker den
JA, det gør jeg.. HVIS jeg får råd, men det stræber jeg efter engang at få..
Og nej det er ikke en eller anden fantasi om at få KÆMPE bryster, men et stort ønske om, at få en lille kavalergang igen, lidt der stritter, du ved, føle sig feminin igen. Men ikke på en voldsom, men naturlig måde..
Hvis du fårstår
Lige pt. et jeg rigtig glad for min gravide mave, da den endelig er begyndt at vokse Så jeg rigtig kan se stor flot og gravid ud. smiler. Ellers kan jeg godt li min numse, og mine tænder/smil
Det jeg hader mest, er mine overarme, der hænger lidt som en "gammel dame's", da jeg har været meget stor engang. Og så hader jeg mine bryster da der er 3 skåles forskel på dem, hvilket er et STORT problem da jeg i forvejen er stor-barmet.. Regner jeg med at få lavet om når jeg er færdig med at amme.. glæder mig..!
Elsker min mave fordi den er så dejlig flad - også selvom den har været oversized 2 gange. Ingen strækmærker eller noget Hader min numse og lår På trods af en hulens masse løb (som i maaange km. om ugen) er der stadig appelsinhud, for meget fedt osv... Gad godt liiiige få fjernet de der ridebukselår he he he
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128