Hvad kan du....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

BellaCiinea

Baby-støv skriver:

ville du få lavet dine lår/hofte/ben, hvis du kunne og havde råd?

Det er også dejligt med smukke øjne....

Nej ville jeg ikke, det skal ske naturligt..

Jah =)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Vidunderligeunger

god tråd

Jeg kan godt lide min krop som helhed, synes den er kommet jeg flot ovenpå graviditeten. Brysterne er ikke som før og der er et KS ar osv, men det tænker jeg ikke så meget over  

Det jeg hader allermest ved min krop er nok at jeg har mørke hår på armene :/ det ser SÅ abet ud, og jeg lægger selv mærke til det hver dag. Min kæreste har aldrig nævnt det, så ved ikke om det er noget han tænker over.. men dem ville jeg gerne af med!! 

Anmeld

22. januar 2011

twinny

BlyViol skriver:

god tråd

Jeg kan godt lide min krop som helhed, synes den er kommet jeg flot ovenpå graviditeten. Brysterne er ikke som før og der er et KS ar osv, men det tænker jeg ikke så meget over  

Det jeg hader allermest ved min krop er nok at jeg har mørke hår på armene :/ det ser SÅ abet ud, og jeg lægger selv mærke til det hver dag. Min kæreste har aldrig nævnt det, så ved ikke om det er noget han tænker over.. men dem ville jeg gerne af med!! 

Det er dejligt at høre nogle a tøserne bliver tilfredse med deres krop....  Det skal man også huske og tænkte på det dejlige ved ens krop. Ikk bare kigge sig i spejlet og tænkte det hele er bare klamt...

Kan man ikke fjerne hår med laser?

Anmeld

22. januar 2011

Vidunderligeunger

Baby-støv skriver:

Det er dejligt at høre nogle a tøserne bliver tilfredse med deres krop....  Det skal man også huske og tænkte på det dejlige ved ens krop. Ikk bare kigge sig i spejlet og tænkte det hele er bare klamt...

Kan man ikke fjerne hår med laser?

jo men jeg er sådan en bangebuks, med sådan noget. Tænk hvis det slog fejl og der kom grimme ar? puha.. men jo kan man godt.. det koster 1600 pr. beh. og der skal 5 beh. pr. arm... så bliver ikke nu..

Jamen selvfølgelig synes jeg ikke jeg er perfekt, men jeg synes selv jeg ser ret godt ud iforhold til en graviditet for 8 mdr siden. 

Er begyndt og træne, og selvom man ikke kan SE det, så får jeg alligevel en bedre følelse med mig selv

Anmeld

22. januar 2011

Lou87

Siljesmor skriver:

Elsker min mave fordi den er så dejlig flad  - også selvom den har været oversized 2 gange. Ingen strækmærker eller noget  Hader min numse og lår  På trods af en hulens masse løb (som i maaange km. om ugen) er der stadig appelsinhud, for meget fedt osv...   Gad godt liiiige få fjernet de der ridebukselår he he he

... så lige dit indlæg.
OG blev nødt til og høre hvor stor du var, hvad du gjorde og sådan , siden din mave ku blive helt flad igen ?? Ku jeg virkelig godt tænke mig.
Er ikke voldsomt stor, men kan bare ikk forestille mig at det der bildæk ville ku forsvinde helt.

Anmeld

22. januar 2011

twinny

BlyViol skriver:

jo men jeg er sådan en bangebuks, med sådan noget. Tænk hvis det slog fejl og der kom grimme ar? puha.. men jo kan man godt.. det koster 1600 pr. beh. og der skal 5 beh. pr. arm... så bliver ikke nu..

Jamen selvfølgelig synes jeg ikke jeg er perfekt, men jeg synes selv jeg ser ret godt ud iforhold til en graviditet for 8 mdr siden. 

Er begyndt og træne, og selvom man ikke kan SE det, så får jeg alligevel en bedre følelse med mig selv

Jaah kender godt det med træningen...

Anmeld

22. januar 2011

SussieThyssen

Baby-støv skriver:

bedst på din krop?

og hvad hader du mest?

Jeg kan bedst li min numse....  Ikk for lille, men heller ikk alt for stor.....

Hader mine tæer  ved ikk hvorfor, men generelt er jeg bare ikk god til tæer.....

Bare en hyggetråd....

god weekend til alle jer, søde tøser....

jeg kan med sindsro sige, at der intet er jeg hader.
Eller jo..så skulle det da lige være min svigtende bugspytkirtel, min ødelagte lever, mit defekte emunforsvar som syntes alt er farligt, og derfor giver mig allergiske reaktioner, min hamrende sarte mave og mine synsnerver der tilkalker..og så naturligvis mine smadrede hofter...men ellers så er jeg såmænd ganske godt tilfreds
Men mest elsker jeg mit hår.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. januar 2011

Mimic

holder af min krop som en helhed, også selvom den buler de forkerte steder og rynker lidt hist og her, mest af alt er jeg glad for mine hofter, som er dejligt brede, føler at det gør mig mere kvindelig og så elsker jeg mine fine hænder...

hader mine fødder, altid tørre og sprukne og generelt bare ikke særligt pæne

Anmeld

22. januar 2011

june1987

Jeg elsker mit hår, og mit ansigt..

Jeg hader aller mest min mave og arme !

Anmeld

22. januar 2011

Carina1977

Hehe sjov tråd

Jeg kan bedst lide mine ankler + håndled, fordi de er tynde, men hader min mave. Har desværre en del overskydende maveskind efter at jeg har tabt 30 kilo. Det er lidt svært at glædes over sit vægttab, når man alligevel væmmes over sin mave

Lige nu er jeg godt nok ligeglad, for jeg er jo gravid, og så bliver det jo fyldt ud igen efterhånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.