KittyGirl skriver:
Jeg er ved at være brugt.. og færdig....
Min dreng startede i dagpleje for 14 dage siden, og har indkørt ham ligeså langsomt.... og han er glad for at være derovre....
MEN... fra at være den sødeste, nemmeste, fantastiske dreng han var.. er han blevet til et stort SKRIGE uhyre.. og gud hvor er jeg træt af ham 
I sidste uge holdt han mig vågen om natten, og 2 af dagene skreg han hele tiden herhjemme, han vil heller ikke rigtig spise hans mad.. alt er bare blevet ødelagt...
Natten til onsdag.. skreg og brokkede han sig 3 timer... natten til torsdag, måtte jeg gå ind til ham hver halve time fra kl.1 af til kl.6 om morgenen og putte ham og give ham sutten... i nat har han holdt mig vågen fra 2-6... bare brokket og skreget sig..
da jeg kommer over til dagplejen og henter ham idag, har han kun sovet ½ time hele dagen.. (fra 8-14)... og jeg har prøvet at putte ham.. han skriger og skriger og skriger.... nu har jeg lige givet det et sidste forsøg.. og han har brokket sig og skreget i snart 15 minutter... Drengen er så træt, og mor her er så ked af det, for jeg aner ikke mine levende råd om hvad jeg skal gøre..
Hele hans rytme er fuldstændig smadret og jeg kender den ikke mere...
Jeg er ved at bukke under for det kæmpe temperament han har fundet her de sidste 14 dage... og sætter mig snart ned og hyler.... 
Ville ikke andet end ud med det.. for andet kan man jo ikke gøre...
Mvh en træt mor... - som bruger tiden uden Lasse på at sove hvor hun egentlig burde læse til semester opstart 
Gider ikk lige til at læse alle svarende igennem, men vi er selvt startet i vuggestue. Der har en af de andres børn reageret lige sådan. De fandt så ud af igår hun har mellemøre betændelse.