Joan ( Smallie ) skriver:
Det er noget skidt for dig. KAn du komme til at svøbe ham måske?
Anne min yngste var svøbt til hun var over et år når hun var rigtig ulykkelig. Det giver jo en masse tryghed og så kæmper de ikke helt så meget imod. Så kan du sidde med ham til han falder til ro. Der sker jo rigtig meget for ham.
Når nu han vågner om natten er du så sikker på han er vågen. Kan huske min søn havde sådan nogen anfalds ligne ting om aften/natten hvor han bare tudet og slet ikke var til at komme i kontakt med. Og han ville slet ikke noget og der var ikke andet at gøre end lade ham tude den ud og så lagde han sig til at sove igen. Jo mere jeg prøvet at trøste han jo længere tid tog det ham at falde til ro.
håber du finder noget der virker for dig
jeg ved han er vågen om natten, for han har helt åbne øjne.. jeg har forsøgt at lade ham "være"... jeg har forsøgt at trøste ham... forsøgt at synge for ham... jamen der er snart ikke det jeg ikke har forsøgt...
Det hjælper bestemt ikke at svøbe ham, gjorde jeg meget da han var lille, da han var en bette en og har altid været vant til det.. men gør jeg det idag, bliver han SÅ sur, endnu mere sur hvis han er sur i forvejen, for jeg skal IKKE "fastholde" ham....
Anmeld