Tuder snart over dagplejestart....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Tulle28

Pyyyha det lyder hårdt! Vi har nætter der ligner jeres for tiden, så ved hvordan du har det 

Min datter er ikke begyndt i daginstitution, så jeg har den del "til gode" og kan ikke fortælle min erfaring med dét, men jeg tænker da også at han fordøjer dagens mange indtryk og den store omvæltning om natten. Han er jo stadig en lille fyr der har rigtig meget brug for sin moar - og så kan det måske være han er startet i institution på et tidspunkt, hvor seperationsfasen for alvor er sat ind hos ham og det er derfor han reagerer så voldsomt?

Håber snart det vender!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Ryberg

Tulle28 skriver:

Pyyyha det lyder hårdt! Vi har nætter der ligner jeres for tiden, så ved hvordan du har det 

Min datter er ikke begyndt i daginstitution, så jeg har den del "til gode" og kan ikke fortælle min erfaring med dét, men jeg tænker da også at han fordøjer dagens mange indtryk og den store omvæltning om natten. Han er jo stadig en lille fyr der har rigtig meget brug for sin moar - og så kan det måske være han er startet i institution på et tidspunkt, hvor seperationsfasen for alvor er sat ind hos ham og det er derfor han reagerer så voldsomt?

Håber snart det vender!

det tror jeg det er... men nøj det er frustrerende at have et barn der er så ulykkelig... og fra at sove igennem, være fuldstændig balstyrisk hver nat...

Håber sådan der er nogen der evt. kan fortælle lidt om hvor lang tid det kan stå på!

Anmeld

21. januar 2011

Joan ( Smallie )

KittyGirl skriver:

han er 8½ måned... og min ryg kan ikke holde til at bære ham rundt i bæresele... de sidste 14 dage har jeg haft 4 migræne anfald, fordi jeg har båret så meget rundt på ham at jeg får spændinger i ryggen.... så jeg har ham meget ved mig... og ved det er det der skal til....

men indimellem græder han alligevel...

Hvis jeg sætter mig med ham om natten i stolen jeg har oppe på hans værelse, vil han hverken putte eller synges for eller noget som helst, han er bare rasende....

Det er noget skidt for dig. KAn du komme til at svøbe ham måske?

Anne min yngste var svøbt til hun var over et år når hun var rigtig ulykkelig. Det giver jo en masse tryghed og så kæmper de ikke helt så meget imod. Så kan du sidde med ham til han falder til ro. Der sker jo rigtig meget for ham.

Når nu han vågner om natten er du så sikker på han er vågen. Kan huske min søn havde sådan nogen anfalds ligne ting om aften/natten hvor han bare tudet og slet ikke var til at komme i kontakt med. Og han ville slet ikke noget og der var ikke andet at gøre end lade ham tude den ud og så lagde han sig til at sove igen. Jo mere jeg prøvet at trøste han jo længere tid tog det ham at falde til ro.

håber du finder noget der virker for dig

Anmeld

21. januar 2011

Ryberg

Joan ( Smallie ) skriver:

Det er noget skidt for dig. KAn du komme til at svøbe ham måske?

Anne min yngste var svøbt til hun var over et år når hun var rigtig ulykkelig. Det giver jo en masse tryghed og så kæmper de ikke helt så meget imod. Så kan du sidde med ham til han falder til ro. Der sker jo rigtig meget for ham.

Når nu han vågner om natten er du så sikker på han er vågen. Kan huske min søn havde sådan nogen anfalds ligne ting om aften/natten hvor han bare tudet og slet ikke var til at komme i kontakt med. Og han ville slet ikke noget og der var ikke andet at gøre end lade ham tude den ud og så lagde han sig til at sove igen. Jo mere jeg prøvet at trøste han jo længere tid tog det ham at falde til ro.

håber du finder noget der virker for dig

jeg ved han er vågen om natten, for han har helt åbne øjne.. jeg har forsøgt at lade ham "være"... jeg har forsøgt at trøste ham... forsøgt at synge for ham... jamen der er snart ikke det jeg ikke har forsøgt...

Det hjælper bestemt ikke at svøbe ham, gjorde jeg meget da han var lille, da han var en bette en og har altid været vant til det.. men gør jeg det idag, bliver han SÅ sur, endnu mere sur hvis han er sur i forvejen, for jeg skal IKKE "fastholde" ham....

Anmeld

21. januar 2011

Mille83

Hej kære Kitty.

Har du undersøgt om han er ved og få tænder? - da Nicoline fik var hun jo fuldstændig ustyrlig, og skreg skreg skreg og spiste ikke normalt, sov ikke normalt osv...... Det kan jo evt være derfor...

Mange kram herfra 

Anmeld

21. januar 2011

Joan ( Smallie )

KittyGirl skriver:

jeg ved han er vågen om natten, for han har helt åbne øjne.. jeg har forsøgt at lade ham "være"... jeg har forsøgt at trøste ham... forsøgt at synge for ham... jamen der er snart ikke det jeg ikke har forsøgt...

Det hjælper bestemt ikke at svøbe ham, gjorde jeg meget da han var lille, da han var en bette en og har altid været vant til det.. men gør jeg det idag, bliver han SÅ sur, endnu mere sur hvis han er sur i forvejen, for jeg skal IKKE "fastholde" ham....

Puha nej kan godt se det ikke er nemt.

Indrømmet har ikke flere råd til dig andet end tiden nok skal gøre det bedre men det kan du jo ikke bruge til en skid lige nu.

Anmeld

21. januar 2011

Ryberg

Joan ( Smallie ) skriver:

Puha nej kan godt se det ikke er nemt.

Indrømmet har ikke flere råd til dig andet end tiden nok skal gøre det bedre men det kan du jo ikke bruge til en skid lige nu.

det er også dejligt med rådene og tusind tak.... men som sagt så har jeg prøvet (næsten) alt.... når jeg siger næsten er det jo fordi at der kunne have dukket noget op

Men ja.. tid... det siger jeg også til mig selv..

"det bliver bedre... det bliver bedre...."

Anmeld

21. januar 2011

Ryberg

Mille83 skriver:

Hej kære Kitty.

Har du undersøgt om han er ved og få tænder? - da Nicoline fik var hun jo fuldstændig ustyrlig, og skreg skreg skreg og spiste ikke normalt, sov ikke normalt osv...... Det kan jo evt være derfor...

Mange kram herfra 

Hey smukke dig..

Jeps, har tjekket munden flere gange om dagen.. der er absolut INTET og se..

og han skriger jo kun herhjemme og ikke derovre?

Men de må da gerne komme.. BRING IT ON

Anmeld

21. januar 2011

Maja88

men som sagt kan du ikke holde ham hjemme onsdag hvis det endelig er????

har du prøvet kamillethe om natten med lidt sukker?

Anmeld

21. januar 2011

Ryberg

Maja88 skriver:

men som sagt kan du ikke holde ham hjemme onsdag hvis det endelig er????

har du prøvet kamillethe om natten med lidt sukker?

Har ikke prøvet kamille the med sukker, men tilbyder ham vand om natten og han spytter det ud i raseri.. og hyler endnu mere.. så tør næsten ikke med kamillethe, da han aldrig har kunne lide det (har aldrig kunne få det i ham)..

Men kan da godt forsøge

Jo jeg kunne da overveje at holde ham hjemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.