170811 skriver:
Du må endelig opdatere hvad lægen siger.
Jeg skal selv have tjekket mit bækken, om det kan holde til en fødsel efter 2xdobbelt bækkenbrud og meget svagt bækken (dog kun i højre side). Skal først tjekkes om laaaaaaaang tid er kun 12+5.
Men vil meget gerne høre din historie 
Hej, har født, så ville da lige give min version, nu hvor det er overstået.
Skulle tjekkes om jeg kunne føde normalt, og først mente hun ikke det kunne lade sig gøre, blev akut indlagt grundet svangerskabsforgitning, ved undersøgelsen af bækkenet, og dagen efter mente hun alligevel jeg kunne føde normalt. Jeg blev sat igang fredag, og var en langsommelig process, hvor de skiftede mellem fødsel og kejsersnit, og undersøgelser blev kun værre og værre grundet smerterne i hoften, synes ikke rigtig der kom gang i veerne, selv ikke efter vandet var taget, og efter 38½ time endte det med kejsersnit.. Det var en hård omgang, og bettemanden kom 5 uger før tid (35+3) og er meget sikker på, at efter den oplevelse bliver det pks næste gang, for går ikke igennem det en gang til
Jeg håber du får en anden oplevelse, men du må endleig ikke føle dig presset til en beslutning, for jeg følte mig lidt presset til at skulle vælge normal fødsel efter de først havde frarådet det, og de lovede jeg til hver en tid kunne sige fra, og komme ned til kejsersnit, og da først det hele var igang, så var det bare ikke tilfældet
Så lad dig ikke presse ud i noget, og sig fra hvis du ikke har dte godt med det, i forhold til smerter osv i hoften/bækkenet, Jeg håber da det bedste for dig
Og vær ikke bleg for at forsøge at få det hele på plads i god tid, og få vendt mulighederne, så du ikke står i en stress situation, som jeg gjorde, så føler man sig også nemmere presset ud i noget som måske ikke er så rart, eller hvor man føler det kan lade sig gøre