Kriterier for planlagt kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

Ja er det ik noget med de har op til 4 pr dag

Måtte i filme/tage billeder dengang med Frederic

ruben tog billeder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Kløver

Mor til Frederic skriver:

ruben tog billeder..

dejligt man må tage billeder

Anmeld

20. januar 2011

Kløver

louiseandersen85 skriver:

okay, kender jo ikke reglerne for Kolding sygehus, men det må du jo høre dem om.

Hvis det ender med kejsersnit kan jeg i hvert fald sige a du ikke skal være ked a det. Nu har jeg ikke prøvet andet, men det er en god oplevelse hvis man er indtillet på det og selvfølgelig ingen komplikationer får.

Husk a kom med en fødselsberetning, vil glæde mig til a høre hvordan det ender med dig

Tusind tak, er også sikker på det nok skal være godt, har prøvet operation før som var større end det, også i efterbehandling og har prøvet rygmarvsbedøvelsen, så det vil ikke være helt fremmed det hele, og dejligt at have alle de her ting med, når jeg skal afsted, giver lige en update når jeg har været afsted til lægen, på torsdag

Anmeld

20. januar 2011

Maja84 skriver:

Tusind tak, er også sikker på det nok skal være godt, har prøvet operation før som var større end det, også i efterbehandling og har prøvet rygmarvsbedøvelsen, så det vil ikke være helt fremmed det hele, og dejligt at have alle de her ting med, når jeg skal afsted, giver lige en update når jeg har været afsted til lægen, på torsdag

Anmeld

20. januar 2011

Kløver

Håber ellers i har det godt, alle 3, i jeres nye hus

Anmeld

20. januar 2011

Maja84 skriver:

Håber ellers i har det godt, alle 3, i jeres nye hus

Huset står da her endnu...

Vi er rigtig glade for det hele herude og i morgen kommer der nok et medlem mere i familien - nemlig skov katten anton på 7 mdr.

Det er et total lækkert 'samfund' herude. 

Frederic var til kontrol idag, både negativt og positivt. I følge dem er han blot vokset 6-7 cm på snart 1,5 år, alt for lidt - når han har ligget på den øverste kurve i højde.

Anmeld

20. januar 2011

Kløver

Huset står da her endnu...

Vi er rigtig glade for det hele herude og i morgen kommer der nok et medlem mere i familien - nemlig skov katten anton på 7 mdr.

Det er et total lækkert 'samfund' herude. 

Frederic var til kontrol idag, både negativt og positivt. I følge dem er han blot vokset 6-7 cm på snart 1,5 år, alt for lidt - når han har ligget på den øverste kurve i højde.

nej hvor dejligt, både med kat og samfund, godt i er glade for det.

Er det i højde han er vokset 6-7 cm

Anmeld

20. januar 2011

Maja84 skriver:

nej hvor dejligt, både med kat og samfund, godt i er glade for det.

Er det i højde han er vokset 6-7 cm

Aned ikke at der kunne være så meget aktivitet herude, vi har endda egen lokal tv kanal... jo jo..

jep på 1½ år...

Hans vægt sagde - 200 g. Med tøj - støvler og ble, hvor han altid er vejet uden tøj og om formiddagen.

Anmeld

20. januar 2011

Kløver

Aned ikke at der kunne være så meget aktivitet herude, vi har endda egen lokal tv kanal... jo jo..

jep på 1½ år...

Hans vægt sagde - 200 g. Med tøj - støvler og ble, hvor han altid er vejet uden tøj og om formiddagen.

haha vildt, det er da mere end hvad indre by har, tænk man omtaler så lille et område for indre by

Hmm ja kan godt se det nok ikke er så godt, har de snakket om nogle planer for ham

Anmeld

20. januar 2011

Maja84 skriver:

haha vildt, det er da mere end hvad indre by har, tænk man omtaler så lille et område for indre by

Hmm ja kan godt se det nok ikke er så godt, har de snakket om nogle planer for ham

he he...

Til gymnastik opvisning herude, tror folk at det er gymnaster - spring hold - danse - step hold mm udefra, for der kan da umuligt være så meget opbakning til ting herude.

Tag bare deres zumba hold, der var vente tid og de måtte oprette et hold mere. 

Der er gymnastik helt fra de er små - det vi er med på og et hold kun for fædre og barn - sådan er det helt op til senior gymnastik. Dertil lokal Line dance, fodbold, tennis, badminton og skydning mm.

Mere mad i ham, nu... Glem alt om morale, hvad der er forkert osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.