Hej piger (og mænner)
Skal den 26 ind og snakke med en speciallæge ang mit bækken, for at se om jeg kan føde normalt, er dog meget nærvøs, og risikoen for kejsersnit er der, og nu mere jeg tænker over fødslen nu mere frygter jeg lidt om bækkenet/hoften kan klare det. Er 2 gange opereret for en cyste i bækkenet, som næsten havde ganet hul igennem, og frygter meget store ekstra smeter under og efter fødsel, som vil hemme fødslen og selve tiden efter, derefter frygter jeg også at mit bækken skal knække. vil jo rigtig gerne føde normalt men er nok, nu mere jeg tænker og nu nærmere det kommer, splittet omkring fødsel vs kejsersnit
kender i mulighederne og reglerne for at kunne vælge at få PKS, og nogle erfaringer med det, vil meget gerne høre om emnet, så jeg kan have disse ting med i baghovedet, når jeg skal til samtale, og evt komme med endelig beslutning. hvor lang tid før termin er dte normalt at man får PKS, har termin start marts, dvs om 6 uger
håber i kan hjælpe derude og komme med nogle god einput, råd, ting der er værd at overveje, både for og imod PKS eller fødsel
På forhånd takf or svar, og tak fordi i læste med 
Anmeld