Må jeg se din stue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

oo

ja, her er vores...fyldt op med TRINE OG SØREN

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Jibbe

Sara_S skriver:

Kan virkelig godt lide din stue og din stil!! 

Er det en poster med din og Frejs billeder jeg kan se til højre i den sidste billede? Den er vildt flot!! 

Tusind tak

Det er en ramme med billeder af os som vi gav min mand i fødselsdagsgave. Han blev meget glad

Anmeld

2. februar 2011

Happiness

Christina.78 skriver:

Den sorte "skænk" - hvor er den fra ????

Den er fra Biva møbler, så en billig en. Men den er altså ret stabil, og virker ikke som en der går i stykker efter få år

Anmeld

2. februar 2011

Maria.

Tjuhl skriver:

ja, her er vores...fyldt op med TRINE OG SØREN

Hvor hygeligt!!

Anmeld

2. februar 2011

Majeha

dorthemus skriver:

Her er min stue

TING billedet med hesten vækker bare så mange minder hos mig, hehe. Vi havde et magen til hængende i stuen da jeg var lille. Var helt vild med det og ville have det ind på mit værelse, men det måtte jeg ikke.

Ved desværre ikke hvor det blev af, efter de flyttede derfra. Ville ellers vildt gerne have "arvet" det

Anmeld

2. februar 2011

dorthemus

Majeha skriver:

TING billedet med hesten vækker bare så mange minder hos mig, hehe. Vi havde et magen til hængende i stuen da jeg var lille. Var helt vild med det og ville have det ind på mit værelse, men det måtte jeg ikke.

Ved desværre ikke hvor det blev af, efter de flyttede derfra. Ville ellers vildt gerne have "arvet" det

Jeg er også meget glad for det....havde søgt efter det i flere år, men det produceres ikke længere så man skal være heldig at finde det. Min ekskæreste fandt det da han var ude på job..der hang det i gangen i en virksomhed og så spurgte han om han måtte købe det..og det måtte han

Anmeld

2. februar 2011

Majeha

Hvor heldigt

Har nogle andre fine billeder, jeg skal have op at hænge... Men een ting ad gangen. Har "kun" boet her et år nu  hihi

Anmeld

2. februar 2011

Maalene

Her er vores stue

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. februar 2011

Louisiana

Stumpen skriver:

Værsgo

(og med en lille ændring efter min skønne julegave oppe på væggen i hjørnet .)

Blir lige nød til at spørge - hvor har du købt lanternerne der hænger på væggen??

Anmeld

2. februar 2011

Louisiana

Eva. skriver:

Her er min nye stue.. derfor jeg har SÅ mange billeder.. tapetet er det jeg skal have på væggen bag mit spisebord så det bryder lidt og så ellers mine nye gamle Børge Mogensen stole som jeg fik GRATIS.. og som bare skal males hvide.. og så ryger de hvide ud jeg har nu, nogen der mangler, de er aldrig brugte, har bare stået der en måned..

Jeg vil da gerne have dine stole!! Vores er ved at falde fra hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.