Hjemmefødsel eller hospital???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Store Baller

Hejsa piger...

Ville lige høre hvor i skal føde, hjemme eller hospital,  og om i har fået begge tilbud.

Jeg har fået en varm anbefaling hos min læge om hjemmefødsel og har haft besøg af en jordmoder som fortager hjemmefødsler...efter stor overvejen mellem min mand og jeg er vi helt besluttet på at den lille skal komme til verden her hjemme

(jeg har det meget dårligt med hospitaler, så det har jo også betydet en del, samtidig er hospitalet i min by, under meget pres, da de har fået ca 700 ekstra kvinder ind fra en anden lukket fødegang, men ingen ekstra plads !!)

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Kløver

Store Baller skriver:

Hejsa piger...

Ville lige høre hvor i skal føde, hjemme eller hospital,  og om i har fået begge tilbud.

Jeg har fået en varm anbefaling hos min læge om hjemmefødsel og har haft besøg af en jordmoder som fortager hjemmefødsler...efter stor overvejen mellem min mand og jeg er vi helt besluttet på at den lille skal komme til verden her hjemme

(jeg har det meget dårligt med hospitaler, så det har jo også betydet en del, samtidig er hospitalet i min by, under meget pres, da de har fået ca 700 ekstra kvinder ind fra en anden lukket fødegang, men ingen ekstra plads !!)

Knus 

Jeg har ikke fået tilbudt hjemmefødsel, men havde selv store tanker i starten om at jeg ville føde herhjemme. Jge har dog måtte ændre mening, da jeg har dårlige hofter, og derfor er nød til at føde på hospitalet, og det er vigtigt jeg kan få smertestillende, og at der er mulighed for hurtigt at komme ned, hvis det bliver AKS. derudover skal ejg inden længe til ekstra scanning af selve bækkenet, og hoften, dor at se om jeg overhovedet kan føde normalt, ellers er det PKS. men havde jeg haft muligheden, var det store valg, meget hældende mod hjemmefødsel, tør desværre ikke pga mit bækken/hofte

Anmeld

18. januar 2011

Store Baller

Nu er det helt afgjort, jeg har meldt mig til hjemmefødsel og fra på hospitalet   iiii hvor blir det spændende.... føler det er den rigtige beslutning...

Hvad gør/tænker i andre ??

Anmeld

18. januar 2011

Corn

Store Baller skriver:

Hejsa piger...

Knus 

Jeg har prøvet at føde på sygehus to gange og én gang herhjemme, og får jeg ham overtalt til flere, skal de helt sikkert også fødes hjemme.

Så jeg anbefaler gerne hjemmefødsel.

Skriv endelig hvis du vil vide mere

Anmeld

18. januar 2011

Store Baller

Hvor lyder det dejligt.... JAAA vil gerne høre mere

Anmeld

18. januar 2011

Corn

Store Baller skriver:

Hvor lyder det dejligt.... JAAA vil gerne høre mere

Linker lige til min FB fra Aslans fødsel

https://www.baby.dk/debat/54780pi1/hjemmefoedsel/aslans-foedsel-hjemme-min-laengste-foedsel.aspx

Anmeld

18. januar 2011

Store Baller

Fantastisk at læse  Nu er det jo min 1. fødsel så "kender" ikke min krop som du gør men håber alligevel på det bedste

Anmeld

18. januar 2011

Rosa

Tillykke med valget  Jeg fødte selv hjemme og det var en fantastisk og unik oplevelse som jeg elsker at mindes med fotos og filmen igen og igen 

Min FB kan du læse her og der ligger billeder til sidst i tråden 

KH

Rosa

Anmeld

18. januar 2011

Talbutikken

Fik tilbudet om hjemmefødsel ved første jordmor besøg og efter vi havde snakket om det her hjemme, blev vi varme på ideen.. Så prinsessen vil komme til verden herhjemme og jeg er sikker på at det bliver en helt anden oplevelse end ved de stores fødsler på hospitalet.

Anmeld

19. januar 2011

Tina2

Kan KUN anbefale dig at føde hjemme, jeg fødte mit 3. barn hjemme for 4½ mdr siden og det var intet mindre end fantastisk 

Min FB kan du læse her: https://www.baby.dk/debat/63549pi1/foedselsberetninger/min-fantastiske-hjemmefoedsel-.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.